آرشیو مهر ماه 1399

مطالب بازاريابي به خصوص ديجيتال ماركتينگ

هاست چيست؟

ميزبان در لغت به معناي ميزبان است و در اصطلاح مربوط به وب به فضاي مجازي كه اطلاعات سايت در آن ذخيره مي شود اشاره دارد. ميزبان ها انواع مختلفي دارند. به عنوان مثال ، ميزباني ابري ، ميزباني لينوكس و غيره هر يك از اين ويژگي ها ويژگي هاي خاص خود را دارد و شما مي توانيد آنها را با توجه به نياز خود و يا نوع تجارت خود استخدام كنيد (به عنوان مثال سايت هاي آموزش آنلاين به مقدار زيادي ابر احتياج دارند). البته در اين بين برخي از شركت ها خدمات "ميزباني اختصاصي" را نيز ارائه مي دهند. اين بدان معني است كه كل سرور در يك زمان به يك نفر فروخته مي شود. از اين ويژگي مي توان براي ترافيك قديمي تر ، سريع تر ، ترافيك سريعتر و مكان هاي شلوغ استفاده كرد. اما سرور چيست؟

 

سرور چيست؟

در واقع ، اين روي خود سرور است. سرور نوعي ميزبان است ، اما همچنين يك ميزبان بزرگ است. يعني يك سرور از چندين هاست تشكيل شده است. بنابراين يك سرور مي تواند ميزبان چندين وب سايت باشد. سرور يك رايانه است و شامل ويژگيهاي كليدي مانند امنيت ، دسترسي شبانه روزي و غيره است. اما سوالي كه ممكن است به ذهن هر شنونده اي خطور كند اين است كه چرا ما مجبوريم يك هاست بخريم و نمي توانيم از رايانه شخصي خود براي اين كار استفاده كنيم؟ سرورها از نظر سخت افزاري و امنيتي در بالاترين سطح قرار دارند و در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته فعال هستند. برق و اينترنت آنها هرگز قطع نمي شود و كاربر مجاز نيست در هر ساعت از شبانه روز به اطلاعات سايت شما در هر كجاي دنيا دسترسي پيدا كند.

 

اثرات ميزباني در سئو

 

سرورها به دو نوع سرورهاي شبكه و سرورهاي اينترنت تقسيم مي شوند.

1- سرورهاي تحت شبكه

 

گفته مي شود كه سرورها فقط براي افراد محدودي مانند كارمندان شركت محدود و قابل دسترسي هستند.

 

2- سرورهاي اينترنتي

 

اين رايانه ها از طريق اينترنت قابل دسترسي هستند. در واقع ، اين يك گروه از رايانه ها است كه هميشه در حال اجرا هستند ، به اين معني كه ما دقيقاً همان نوع رايانه را از طريق سرور در اين پست داريم.

 

تأثير ميزبان ها و سرورها بر سئو

اين مهم است و سرور در SEO است. اما چرا؟ در اينجا نحوه كار و بررسي سايت هاي Google وجود دارد. به منظور رتبه بندي سايتها ، Google رباتهاي خزنده خود را به سايتها مي فرستد تا محتواي آنها را خزنده و بررسي كنند. سپس ، براساس محتوا و آماري كه جمع آوري مي كنند ، سايت ها را با معيارهاي رتبه بندي گوگل مطابقت داده و براي كلمات كليدي مختلف ليست مي كنند.

 

- دور از دسترس سايت

 

حال فرض كنيد وقتي اين ربات ها براي بررسي سايت شما مي آيند ، سرور خراب است و سايت شما خراب است. اين يك نكته منفي براي سايت است كه اگر بارها و بارها تكرار شود قطعاً تأثير بسيار بدي روي سايت خواهد داشت.

 

- سرعت سايت

 

تأثير ساير ميزبان ها و سرورها بر روي سئو به سرعت سايت بستگي دارد. اگر شركت ميزبان براي كسب درآمد بيشتر سرور را بين تعداد زيادي از شركتها تقسيم كند و كل بازديد در اين سايتها از ظرفيت سرور بيشتر شود ، اين بر سرعت همه اين سايتها تأثير مي گذارد. همانطور كه مي دانيد سرعت سايت نيز معيار مهمي در رتبه بندي گوگل است.

 

- ارسال هرزنامه

 

اگر يكي از سايتهاي موجود در سرور براي افرادي كه ثبت نام نكرده اند براي دريافت ايميل ايميل ارسال مي كند. Google اين مورد را به عنوان هرزنامه تشخيص مي دهد. در نتيجه ارسال هرزنامه به اين سايت ، همه سايتهاي موجود در يك سرور آسيب خواهند ديد. شركتهاي ميزبان معمولاً از مشتريان خود مي خواهند در صورت تمايل به ارسال ايميل گروهي ، از يك ميزبان جداگانه استفاده كنند.

 

پارامترهاي اصلي در انتخاب ميزبان و سرور

با توجه به تأثير ميزبان ها و سرورها بر روي سايت جستجوگرها ، لازم است در انتخاب هاست و سرور سايت خود به پارامترها توجه كنيم تا در سئو با مشكلي مواجه نشويم. در غير اين صورت ، يك مشكل سرور مي تواند تمام تلاش هاي SEO را تحت تأثير قرار دهد و حتي منجر به افت شديد رتبه سايت شود.

 

هنگام انتخاب ميزبان و سرور ، موارد زير را در نظر بگيريد:

1- به روز بودن يا پايداري سرور

همانطور كه قبلاً گفته شد ، سرور بايد 24 ساعت شبانه روز فعال باشد تا اطلاعات سايت را 24 ساعته به كاربران خود نشان دهد. بنابراين ، اگر حاوي لحظات خاصي از روز باشد ، براي اعتبار يك سايت و تجارت مناسب نيست. به طور خاص وب سايت هايي را ذخيره كنيد كه در هر لحظه مي توانند چندين كاربر را از دست بدهند. بنابراين ، يك پارامتر مهم در انتخاب سرور ، به روز بودن يا پايداري سرور است. به زبان ساده ، زمان فعال بودن زماني است كه يك سرور آنلاين و در دسترس باشد و معمولاً توسط همه ارائه دهندگان به صورت درصدي بيان مي شود. به عنوان مثال ، اگر شركتي رقم 99٪ را براي آن اعلام كند ، به اين معني است كه ممكن است در طول ماه حدود 7 ساعت و 10 دقيقه در دسترس نباشد. ميزباني ناپايدار مي تواند منجر به افت شديد رتبه بندي سايت شود. ميزبان ناپايدار يعني ميزبان با تعادل بالا. با قطع شدن ميزباني دسترسي به سايت غيرممكن است. حال فرض كنيد در اين مرحله كاربري بخواهد از نتايج جستجو به سايت وارد شود. در آن مرحله ، پيام خطايي دريافت مي كند. پيام خطاي زياد عدم دسترسي به سايت باعث مي شود گوگل رتبه سايت را پايين بياورد.

 

2- سريع است

سرعت زمان بارگيري سايت و زمان پاسخگويي مخاطبان سايت را تعيين مي كند. در چنين سرعت هاي كم كاربر بايد منتظر بار سايت باشد. 

ميزبان كا لفظي معني ميزبان ہے ، اور ويب سے متعلق اصطلاحات ميں اس سے مراد وہ مجازي جگہ ہوتي ہے جس پر سائٹ كي معلومات ركھي جاتي ہے۔ ميزبان كي مختلف اقسام ہيں۔ مثال كے طور پر ، كلاؤڈ ہوسٹنگ ، لينكس ہوسٹنگ ، وغيرہ۔ ان ميں سے ہر ايك كي اپني اپني خصوصيات ہيں اور آپ انہيں اپني ضروريات يا كاروبار كي قسم كے مطابق كرايہ پر لے سكتے ہيں (مثال كے طور پر ، آن لائن ٹريننگ سائٹوں كو بادل كي ايك بڑي مقدار كي ضرورت ہوتي ہے)۔ يقينا ، اس دوران ميں ، كچھ كمپنياں "سرشار ہوسٹنگ" سروس بھي پيش كرتي ہيں۔ اس كا مطلب يہ ہے كہ ايك وقت ميں پورا سرور ايك شخص كو فروخت كيا جاتا ہے۔ يہ خصوصيت بڑي عمر كے ، تيز ٹريفك ، تيز ٹريفك اور ہجوم والے مقامات كے لئے كارآمد ثابت ہوسكتي ہے۔ ليكن سرور كيا ہے؟
سرور كيا ہے؟
در حقيقت ، يہ خود سرور پر ہے۔ ايك سرور ميزبان كي ايك قسم بھي ہے ، ليكن بڑا ميزبان بھي ہے۔ يعني ، ايك سرور كئي ميزبانوں پر مشتمل ہے۔ تو ايك سرور متعدد ويب سائٹوں كي ميزباني كرسكتا ہے۔ ايك سرور ايك كمپيوٹر ہے اور اس ميں اہم خصوصيات جيسے سيكيورٹي ، چوبيس گھنٹے كي دستيابي ، وغيرہ شامل ہيں۔ ليكن يہ سوال جو كسي بھي سامعين كے ذہن ميں آسكتا ہے وہ يہ ہے كہ ہميں ميزبان كيوں خريدنا پڑتا ہے اور ايسا كرنے كے ل our ہم اپنا ذاتي كمپيوٹر استعمال نہيں كرسكتے ہيں؟ سرور ہارڈ ويئر اور سيكيورٹي كے لحاظ سے اعلي ترين سطح پر ہيں اور وہ دن ميں 24 گھنٹے ، ہفتے ميں سات دن سرگرم رہتے ہيں۔ ان كي بجلي اور انٹرنيٹ كبھي بھي منقطع نہيں ہوتا ہے اور صارف كو دن يا رات كے كسي بھي وقت دنيا ميں كہيں بھي آپ كي سائٹ كي معلومات تك رسائي كي اجازت نہيں ہے۔
SEO پر ہوسٹنگ كے اثرات
سرور دو اقسام ميں تقسيم ہيں: نيٹ ورك سرور اور انٹرنيٹ سرور۔
1- نيٹ ورك كے تحت سرورز
كہا جاتا ہے كہ سرورز محدود اور صرف كچھ لوگوں تك ہي قابل رسائي ہيں جيسے كمپني كے ملازمين۔
2- انٹرنيٹ سرورز
انٹرنيٹ كے ذريعے ان كمپيوٹرز تك رسائي حاصل ہے۔ در حقيقت ، وہ كمپيوٹر كا ايك ايسا گروپ ہے جو ہميشہ جاري رہتا ہے ، جس كا مطلب ہے كہ ہم اس پوسٹ ميں سرور كے ذريعہ بالكل اسي قسم كا كمپيوٹر ہے۔
SEO پر ميزبانوں اور سرورز كا اثر
يہ اہم ہے اور سرور SEO ميں ہے۔ ليكن كيوں؟ اس كے ساتھ گوگل كو كام كرنے اور سائٹس كا جائزہ لينے كا طريقہ ہے۔ سائٹس كي درجہ بندي كرنے كے ل Google ، گوگل اپنے كرالر روبوٹ كو سائٹوں پر بھيجتا ہے تاكہ انہيں كرال كريں اور ان كے مواد كو چيك كريں۔ پھر ، ان كے جمع كردہ مواد اور اعداد و شمار كي بنياد پر ، وہ سائٹوں كو گوگل كے درجہ بندي كے معيار سے ملتے ہيں اور مختلف مطلوبہ الفاظ كے ل list ان كي فہرست بناتے ہيں۔
- سائٹ كي رسائ سے باہر
اب فرض كريں كہ جب يہ بوٹس آپ كي سائٹ پر چيك كرنے آتے ہيں تو ، سرور نيچے اور آپ كي سائٹ نيچے ہے۔ يہ سائٹ كے لئے ايك منفي نقطہ ہے ، جو زيادہ بار بار دہرايا جائے تو يقيني طور پر سائٹ پر بہت برا اثر پڑے گا۔
- سائٹ كي رفتار
SEO پر دوسرے ميزبانوں اور سرورز كا اثر سائٹ كي رفتار كے لحاظ سے ہے۔ اگر ميزباني كرنے والي كمپني زيادہ پيسہ كمانے كے ل the بڑي تعداد ميں كمپنيوں كے مابين سرور كو الگ كرتي ہے ، اور ان سائٹوں پر كل ٹريفك سرور كي صلاحيت سے زيادہ ہے تو ، اس سے ان سب سائٹوں كي رفتار متاثر ہوگي۔ جيسا كہ آپ جانتے ہيں ، سائٹ كي رفتار بھي گوگل رينكنگ ميں ايك اہم معيار ہے۔
- سپيمنگ ہے
اگر سرور پر موجود سائٹوں ميں سے ايك گروپ اي ميلز ايسے لوگوں كو بھيجتي ہے جنہوں نے اي ميل موصول كرنے كے لئے اندراج نہيں كيا ہے۔ گوگل اس كو سپيم كے بطور كھوج كرتا ہے۔ اس سائٹ كو سپيمنگ كرنے كے نتيجے ميں ، ايك ہي سرور پر سبھي سائٹوں كو پريشاني ہوگي۔ ہوسٹنگ كمپنياں عام طور پر اپنے صارفين كو كہتے ہيں كہ اگر وہ گروپ اي ميل بھيجنا چاہتے ہيں تو ايسا كرنے كے لئے عليحدہ ميزبان استعمال كريں۔
ميزبان اور سرور كے انتخاب ميں اہم پيراميٹرز
SEO سائٹ پر ميزبانوں اور سرورز كے اثرات كي وجہ سے ، ہميں ميزبانوں اور اپنے سائٹ سرور كے انتخاب ميں پيراميٹرز پر دھيان دينا ہوگا تاكہ SEO كے معاملے ميں ہميں كسي پريشاني كا سامنا نہ كرنا پڑے۔ بصورت ديگر ، سرور كي دشواري SEO كي تمام كوششوں كو متاثر كرسكتي ہے اور يہاں تك كہ سائٹ كي درجہ بندي ميں تيزي سے كمي آسكتي ہے۔
ميزبان اور سرور كا انتخاب كرتے وقت ، مندرجہ ذيل پر غور كريں:
1- سرور اپ ٹائم يا استحكام
جيسا كہ پہلے ذكر كيا گيا ہے ، سرور كو اپنے صارفين كو سائٹ كي معلومات كو 24 گھنٹے ڈسپلے كرنے كے ل a 24 دن فعال رہنا چاہئے۔ لہذا ، اگر اس ميں دن كے كچھ لمحات ہوں تو ، يہ كسي سائٹ اور كاروبار كي ساكھ كے ل for مناسب نہيں ہے۔ خاص طور پر ويب سائٹيں اسٹور كريں جو كسي بھي لمحے ميں متعدد صارفين كو كھو سكتي ہيں۔ لہذا ، سرور كا انتخاب كرنے ميں ايك اہم پيراميٹر سرور كا اپ ٹائم يا استحكام ہے۔ سيدھے الفاظ ميں ، اپ ٹائم وہ وقت ہوتا ہے جب ايك سرور آن لائن اور دستياب ہوتا ہے ، اور عام طور پر تمام فراہم كنندگان كي طرف سے صد فيصد كے طور پر اظہار كيا جاتا ہے۔ مثال كے طور پر ، اگر كمپني اس كے لئے 99٪ كے اعداد و شمار كا اعلان كرتي ہے ، تو اس كا مطلب ہے كہ وہ مہينے كے دوران تقريبا 7 گھنٹے 10 منٹ تك دستياب نہيں ہوسكتي ہے۔ غير مستحكم ہوسٹنگ سائٹ كي درجہ بندي ميں زبردست كمي كا باعث بن سكتي ہے۔ غير مستحكم ميزبان كا مطلب ايك اعلي ميزان والي ميزبان ہے۔ ہوسٹنگ كے كام بند ہونے پر سائٹ تك رسائي ناممكن ہوگي۔ اب فرض كريں كہ اس وقت كوئي صارف تلاش كے نتائج سے سائٹ ميں داخل ہونا چاہتا ہے۔ اس وقت اسے ايك غلطي كا پيغام ملے گا۔ سائٹ تك رسائ نہ كرنے كے اعلي غلط پيغام سے گوگل سائٹ كي درجہ بندي كو كم كرنے كا سبب بنتا ہے۔
2- يہ تيز ہے
رفتار سائٹ كو لوڈ كرنے كے لئے دركار وقت اور سائٹ كے سامعين كو جواب دينے كے لئے دركار وقت كا تعين كرتي ہے۔ جس رفتار كي رفتار اتني كم ہے ، صارف كو سائٹ كے بوجھ كے ل wait انتظار كرنا پڑتا ہے۔ اگر سائٹ كو لوڈ كرنے كيلئے دركار وقت بہت لمبا ہے۔ اس كا براہ راست اثر گوگل ميں سائٹ كي درجہ بندي پر پڑتا ہے۔ نوٹ: ميں كوڈنگ كي كچھ تكنيك كرسكتا ہوں

تحقيق كلمات كليدي

تحقيق كليد واژه فرآيندي است كه سئوكاران براي يافتن آنچه در جستجوي مصرف كنندگان براي موتور جستجو براي يك موضوع مشخص انجام مي دهند استفاده مي كنند. خواهيد فهميد كه روشهاي مختلفي براي تحقيق در مورد كلمات كليدي وجود دارد ، اما هيچ يك از روشهاي "درست" وجود ندارد. براساس صنعت ، بودجه و اهداف شما متفاوت خواهد بود.

صرف نظر از اينكه شما چگونه عمل واقعي تحقيق در مورد كلمات كليدي را انجام مي دهيد ، مهم است كه هدف يك س searchال جستجو را درك كنيد. در اينجا سه ​​نوع مختلف جستجو وجود دارد:

  • رفتار متقابل . وقتي خريدي اتفاق مي افتد ، ثبت نام انجام مي شود يا معامله ديگري توسط جستجوگر انجام مي شود.
  • اطلاعات . وقتي جستجوگر مي خواهد اطلاعات مربوط به چيزي را پيدا كند.
  • ناوبري . وقتي جستجوگر به عمد به يك وب سايت خاص مي رود.

شناخت قصد به شما امكان مي دهد تصميمات مربوط به انتخاب كلمات كليدي را بهبود بخشيده و به مخاطبان هدف خود بهتر خدمات دهيد.

  1. نحوه انجام تحقيقات كلمات كليدي - اين راهنما چارچوبي را براي انجام تحقيقات كلمات كليدي بدون در نظر گرفتن اهداف ، بودجه و صنعت شما فراهم مي كند.
  2. تحقيق كلمات كليدي براي سئو : راهنماي قطعي - اين راهنماي جامع توسط برايان دين تعدادي از استراتژي ها براي يافتن كلمات كليدي و تعيين قصد براي بازار هدف شما را نشان مي دهد.

يا ، مي دانيد ، يك آموزش برتر ديگر را كه توسط سام اوه ، خود ما انجام شده است ، بررسي كنيد .

 

تحقيقات رقبا

انجام تحقيقات رقبا براي هرگونه فعاليت SEO بسيار مهم است به دلايل زير دانستن اينكه استراتژي جستجوي رقبا چيست چيست بسيار مفيد است:

  • چرا چرخ را دوباره اختراع مي كنيم؟ اگر مي توانيد كاري كنيد كه رقبا براي رتبه بندي از مهندس معكوس استفاده مي كنند ، براي موفقيت يك نقشه راه درست داريد.
  • اين به شما نشان مي دهد كه رقبا از چه چيزي غفلت مي كنند و به شما امكان مي دهد از آن استفاده كنيد.
  • اين به شما ايده خوبي از منابعي خواهد داد كه براي رتبه بندي سايت شما لازم است و حتي اگر رقابت براي شما امكان پذير باشد.

در اينجا چند راهنماي عالي براي نحوه انجام تحقيقات رقبا آورده شده است.

  1. نحوه انجام يك تجزيه و تحليل دقيق رقابتي (فقط با 2 ابزار) - اين راهنما به شما نشان مي دهد كه چگونه فقط با استفاده از Ahrefs و SimilarWeb تجزيه و تحليل دقيق رقبا را انجام دهيد .
  2.  تجزيه و تحليل رقيب SEO - اين راهنما توسط ناتان گاتچ بر روي فاكتورهاي مختلف مورد بررسي قرار مي گيرد تا هنگام انجام تجزيه و تحليل رقيب حتي استراتژي هاي آفلاين به آنها توجه كنيد.

در صفحه SEO / مميزي محتوا

 SEO در صفحه به بهينه سازي عناصر درون صفحه وب اشاره دارد. اين شامل نحوه ساختار و كدگذاري يك وب سايت و همچنين محتواي آن است. به عنوان يك مدير وب ، شما كنترل كاملي بر عناصر موجود در صفحه خود داريد ، بنابراين صرف وقت براي درست كردن آنها مهم است.

  1.  SEO On-Page : Anatomy of a Perfectly Optimized Page (به روزرساني 2017) - اين راهنما SEO SEO صفحه را به يك چك ليست آسان براي پيگيري تقسيم مي كند.
  2. در محل جستجوگرها راهنماي - اگر شما به دنبال لينك، شما يك انتخاب كردن در دكمه را ببينيد كه در آن شما مي توانيد دانلود كنيد "در محل جستجوگرها راهنماي." Matt Diggity آزمايشات زيادي را در سايتهاي خود انجام مي دهد ، بنابراين اين راهنما آنچه را كه تاكتيكهاي صفحه براي او بهتر كار مي كنند منعكس مي كند.
  3.  SEO در صفحه : يك تحليل واژه 2M كلمه كليدي) - اين مطالعه توسط Ahrefs يكي از بزرگترين مطالعات مبتني بر داده در مورد SEO صفحه است اين به شما كمك مي كند درك خوبي در مورد مهم بودن سئو سايت در چه شرايطي داشته باشيد.
  4. در فاكتورهاي رتبه بندي صفحه - فاكتورهاي رتبه بندي Moz در صفحات مختلف عناصر صفحه و اهميت آنها در سئو را توضيح مي دهد .

حسابرسي محتوا ارزيابي محتواي قابل فهرست شدن در يك وب سايت است. هنگامي كه محتوا را در يك وب سايت بررسي مي كنيد ، معمولاً معيارهاي مختلفي مانند ترافيك ، بك لينك و غيره را مشاهده مي كنيد.

بسته به اين معيارها ، شما به طور كلي تصميم مي گيريد كه محتوا را همانطور كه هست نگه داريد ، محتوا را بهبود بخشيد يا محتوا را حذف كنيد.

  1. نحوه انجام يك حسابرسي محتوا (به روز شده در سال 2017) - Everett Sizemore اين راهنماي عالي را ايجاد كرده است كه به شما دستورالعمل هاي گام به گام براي تكميل مميزي محتوا را ارائه مي دهد.
  2. راهنماي گام به گام انجام يك مميزي محتوا - اين راهنما توسط اريك سيو يك چارچوب جامع مميزي محتوا است كه داراي منابع پيوندي عالي در پست است.

سئو خارج از صفحه 

 SEO off page به استراتژيهايي گفته مي شود كه در خارج از وب سايت شما انجام مي شوند و مي توانند براي بهبود رتبه بندي موتور جستجوي شما استفاده شوند. وقتي كسي از SEO صفحه خارج نام مي برد ، معمولاً به ايجاد پيوند يا تكنيك هايي اشاره مي كند كه وب سايت شما را به نوعي تحت پوشش يا قرار گرفتن در معرض قرار مي دهد.

  1.  سئو خارج از صفحه : چيست و چگونه مي توان آن را شكست - اين پست توسط جوشوا هاردويك SEO خارج از صفحه را تعريف مي كند و مقدمه اي براي چند روش سئو خارج از صفحه است.
  2. راهنماي Noob Friendly براي ايجاد لينك - در اين پست ، ديويد مك سويني اصول لينك سازي را بيان مي كند و سپس تعدادي از منابع را فراهم مي كند كه خوانندگان مي توانند در مورد هر موضوع مورد مطالعه بيشتر مطالعه كنند.
  3. ايجاد لينك براي سئو : راهنماي قطعي (به روزرساني 2017) - پس از كليك بر روي اين پيوند ، اولين جمله اي كه خواهيد خواند اين است "هيچ رازي نيست كه ايجاد لينك مهمترين مهارت در سئو است ." برايان دين كار بسيار كاملي را انجام مي دهد كه مهمترين مهارت در سئو را در اين راهنما آموزش مي دهد.
  4. راهنماي كامل اطلاع رساني: 52 منبع سرپرستي - انجام ارتباط م effectiveثر بخشي مهم در ايجاد پيوند است. اين راهنما يك تن از منابع عالي را براي تسلط بر خدمات در اختيار شما قرار مي دهد.

سئو فني / حسابرسي وب سايت

فني SEO اشاره به جنبه هاي فني از در صفحه جستجوگرها مانند سرعت سايت، indexability، و پاسخ هاي تلفن همراه. اصطلاح "فني" مي تواند بسياري از مردم را از اين جنبه سئو دور كند . نگذاريد اين شما را بترساند! به نظر مي رسد تقريباً ترسناك نيست.

براي درك و پياده سازي فني SEO ، شما نه نياز به يك توسعه دهنده و يا برخي از رزومه فني قابل ملاحظه است. شما فقط بايد مايل باشيد كه بنشينيد و يكبار يك مسئله را حل كنيد.

اگر در حال انجام SEO فني هستيد و متوجه مي شويد گير كرده ايد ، اين روند را دنبال كنيد:

  • گوگل كنيد! تعداد انبوهي از اطلاعات به صورت آنلاين وجود دارد كه گام به گام شما را در يك مسئله فني سئو جستجو مي كند.
  • اگر از طريق Google پاسخي پيدا نكرديد ، از يكي از انجمن هاي جستجوگرها در فيس بوك بپرسيد (اين گروه ها در بخش ادامه يادگيري ذكر خواهد شد). اين جوامع معمولاً بسيار مفيد و آگاه هستند. اگر آنها مستقيماً به س yourال شما پاسخ ندهند ، احتمالاً شما را به مسير درست هدايت مي كنند.
  • اگر مسئله SEO فني بيش از حد مورد توجه شما نيست و نمي توانيد كمكي پيدا كنيد ، مي توانيد به سايتي مانند Upwork برويد و شخصي را استخدام كنيد تا كار را براي شما انجام دهد.

در اينجا چند راهنما براي آشنايي شما با سئو فني و مميزي وب سايت آورده شده است.

  1. Ultimate Guide: How to Make a Website in 2017 - WordPress نرم افزاري است كه ساخت وب سايت ها را آسان مي كند. بهترين قسمت اين است كه نيازي به دانستن نحوه كدگذاري براي استفاده از وردپرس نداريد. اين راهنما در مراحل راه اندازي وب سايت شما را راهنمايي مي كند.
  2. راهنماي SEO نهايي وردپرس براي مبتديان (گام به گام) - 28٪ از وب سايت هاي موجود در اينترنت از وردپرس استفاده مي كنند. يادگيري وردپرس و نحوه انجام سئو در سيستم عامل مهارت لازم براي هر سئو است . اين راهنما شما را با برخي از مهمترين كارهايي كه بايد براي سئو در سايت وردپرس انجام شود آشنا مي كند.
  3. HTML و CSS را بياموزيد - HTML و CSS دو زبان اساسي وب هستند. نيازي به دانستن چگونگي نوشتن اين زبانها از ابتدا نيست ، اما درك نحوه ويرايش HTML و CSS براي سئو كار مهارت بي نظيري است . اين دوره توسط Codecademy بسيار خوب عمل مي كند و شما را با اين دو زبان آشنا مي كند.
  4. گام به گام چك ليست " SEO فني " - اين پست كه توسط رايان استوارت جمع آوري شده است ، ليستي از بررسي حسابرسي فني جامع SEO را در اختيار شما قرار مي دهد در پست ، او هر قسمت از حسابرسي را تعريف مي كند و سپس نحوه تكميل آن را توضيح مي دهد.
  5. چك ليست حسابرسي فني ساخته شده براي انسانها - در اين پست توسط Distilled ، پيوندي به يك صفحه Google پيدا مي كنيد كه داراي يك چك ليست مميزي فني SEO و پيوند به منابع مربوط به نحوه تكميل هر كادر تأييد است.

و در اينجا يك آموزش سريع حسابرسي SEO وجود دارد .

 

 ابزارهاي جستجوگرها

 ابزارهاي جستجوگرها براي هرگونه فعاليت SEO ضروري است آنها مي توانند در وقت شما صرفه جويي كرده و بينش ارزشمندي در مورد وب سايت هاي خود و رقيب شما فراهم كنند. نيازي به گفتن نيست ، يادگيري نحوه استفاده از اين ابزار بسيار مهم است.

در زير يك جعبه ابزار SEO وجود دارد كه توصيه مي كنيم ياد بگيريد و استفاده كنيد. همچنين تعدادي ديگر از ابزارهاي SEO عالي وجود دارد كه در زير به آنها اشاره نشده است. اگر مي خواهيد درباره اين ابزارهاي ديگر بيشتر بدانيد ، نحوه ارسال اين پست Backlinko را بررسي كنيد .

  1. Google Analytics - Google Analytics داده هاي جمع آوري شده از وب سايت شما را رديابي و گزارش مي كند. براي يادگيري Google Analytics ، دوره آموزشي گوگل را در مورد آن ببينيد.
  2. كنسول جستجوي Google - اين وب سرويس با نام Google Webmaster Tools نيز شناخته مي شود ، به شما امكان مي دهد وضعيت وب سايت خود را كنترل كنيد. در اينجا پستي در مورد نحوه تنظيم و شروع استفاده از آن وجود دارد.
  3. Bing Webmaster Tools - اين وب سرويس دقيقاً مانند ابزارهاي Webmaster گوگل است ، اما براي موتورهاي جستجو بينگ و ياهو هم استفاده مي شود. در اينجا راهنماي نحوه استفاده از آن آورده شده است.
  4. Pingdom Site Speed ​​Tool - يك وب سايت سريع براي سئو و تجربه كاربر مهم است. اين ابزار زمان بارگذاري وب سايت شما را نشان مي دهد و در تعيين چگونگي افزايش سرعت وب سايت شما كمك مي كند.
  5. Screaming Frog - اين ابزار وب سايت شما را جستجو كرده و عناصر اصلي سايت را تجزيه و تحليل مي كند. در اينجا راهنماي نحوه استفاده م fثر از قورباغه جيغ وجود دارد.
  6. Ahrefs Tool Suite - Ahrefs مي تواند براي تحقيقات كلمات كليدي ، تجزيه و تحليل بك لينك ، كاوش محتوا ، تجزيه و تحليل رقبا و موارد ديگر استفاده شود. آكادمي Ahrefs را كه اخيراً راه اندازي شده است بررسي كنيد تا ياد بگيريد چگونه از Ahrefs بيشترين بهره را ببريد. همچنين به معيارهاي سنجش SEO Ahrefs  و نحوه سنجش ميزان دشواري كلمات كليدي نگاهي بيندازيد .
  7.  

  8. Whitespark Local Citation Finder - استناد يكي از م importantلفه هاي مهم استراتژي بهينه سازي موتور جستجو محلي است. براي آشنايي با استنادها و اينكه Whitespark چگونه مي تواند به شما در مديريت استناد كمك كند ، اين راهنما را بررسي كنيد

تجزيه و تحليل و گزارش

توانايي سنجش موفقيت تلاش هاي شما در زمينه سئو بسيار مهم است. پيگيري و مديريت داده هاي وب سايت شما مي تواند از طريق Google Analytics و Google Search Console انجام شود. تعدادي از سيستم عامل هاي تجزيه و تحليل ديگر وجود دارد ، اما اين دو وب سرويس پايه و اساس مكاني هستند كه SEO Analytics از آنجا شروع مي شود. در اينجا دو راهنما آورده شده است كه اصول را پوشش مي دهد.

  1. راهنماي مبتديان به Google Analytics
  2. نحوه استفاده از كنسول جستجوي Google براي بهبود سئو (راهنماي مبتديان)

بهينه سازي نرخ تبديل

SEO فرآيندي است كه بازديدكننده وب سايت را به ارمغان مي آورد ، اما اگر نتوانيد آن بازديد را به فروش ، مشترك ايميل و غيره تبديل كنيد ، داشتن آن در وهله اول فايده اي ندارد. اين همان جايي است كه بهينه سازي نرخ تبديل ( CRO ) وارد مي شود.

امروزه در جستجوي همه چيز نسبي و شخصي سازي شده است ، بنابراين آموزش دادن به آنها مانند يك كاربر فكر كنند ، ببينند كاربر چه چيزي مي بيند و همه مفاهيم از پيش تصور شده را كنار بگذارند مهمتر از هر آموزش فني خاصي است.
كيت موريس
كيت موريس ، مدير SEO @ Craftsy

CRO فرايندي است كه با استفاده از بازخورد كاربر ، تحقيقات بازار و تجزيه و تحليل ، نرخ تبديل در وب سايت شما را بهبود مي بخشد. اگر هدف وب سايت شما جلب بازديدكنندگان براي پر كردن فرم تماس باشد ، نرخ تبديل به تعداد افرادي كه فرم را پر مي كنند تقسيم بر كل بازديدكننده وب سايت شما خواهد بود.

اين راهنماي CRO توسط Qualaroo در توضيح اصول CRO بسيار عالي عمل مي كند و اقدامات عملي را در هنگام بهينه سازي وب سايت خود براي تبديل فراهم مي كند.

ادامه تسلط

سئو به دليل تغيير سريع الگوريتم هاي شركت هاي موتور جستجو ، شما را ملزم به دائمي دانشجو شدن مي كند. در اينجا چند منبع عالي براي ادامه تحصيل در زمينه SEO آورده شده است .

گواهينامه ها

گواهينامه ها در صنعت SEO وزن زيادي ندارند تنها گواهينامه اي كه هنگام يادگيري سئو بايد دنبال كنيد ، مجوز شخصي Google Analytics ( GA ) است . اين گواهينامه تمام قابليت ها و ويژگي هاي ارائه شده توسط Google Analytics را به شما نشان مي دهد. اين پست را در مورد نحوه قبولي در آزمون GA بررسي كنيد .

گروه هاي فيس بوك

فيس بوك جامعه بسيار فعال سئو است. به گروه هاي زير فيس بوك بپيونديد تا از اخبار صنعت مطلع شويد و س askال كنيد.

  1. بازاريابي ديجيتال
  2. سوالات بازاريابي ديجيتال
  3. سئو كلاه سفيد 
  4. سئو
  5. تسخير مشتري محلي
  6. شير مغز متفكر
  7. گروه PBN مناسب
  8. NicheHacks.com گروه متفكر خصوصي

پادكست ها

پادكست ها براي يادگيري SEO در حالي كه كار مي كنيد عالي هستند. در اينجا چند پادكست براي بررسي وجود دارد.

  1. بازاريابي نوار داكت
  2. WebmasterRadio. FM / SEO 101
  3. Nerds موتور جستجو
  4. وب شناسي
  5. پادكست ديجيتال ماركتينگ
  6. بحث زنده را جستجو كنيد
  7. عوامل تغيير
  8. دانشكده بازاريابي
  9. PNR : اين بازاريابي قديمي
  10. كارشناسان در سيم
  11. نمايش غيرت شير

وبلاگ ها و وب سايت ها

وبلاگ ها و وب سايت ها ، مهم نيست كه مهمترين منبع يادگيري براي تمام سئوكاران است ، صرف نظر از سطح مهارت شما. در اينجا ده وبلاگي وجود دارد كه بايد دنبال كنيد:

  1. Google Blog
  2. وبلاگ Ahrefs
  3. سرزمين موتور جستجو
  4. مجله موتور جستجو
  5. سازمان ديده بان موتور جستجو
  6. بك لينكو
  7. Moz Blog
  8. ميزگرد موتور جستجو
  9. SEOBook
  10. سرزمين بازاريابي

كتابها

SEO صنعت تغيير چنان سريع است كه كتاب به سرعت منسوخ شده. بيشترين آموزش SEO شما بايد از منابع آنلاين باشد ، اما چند كتاب وجود دارد كه به شما در درك مفهومي تاريخچه جستجو ، موتورهاي جستجو و چگونگي تغيير SEO در طي سالها كمك مي كند.

  1. هنر سئو - كه توسط برخي از افراد برجسته در سئو نوشته شده است ، اين كتاب را مي توان كتاب مقدس سئو دانست ، زيرا طول آن بيش از 900 صفحه است. مقدمه اي در مورد اصول موتورهاي جستجو و سئو ارائه مي دهد و سپس در موضوعات پيشرفته تري گسترش مي يابد.
  2. جستجو: چگونه Google و رقباي آن قوانين تجارت را بازنويسي كرده و فرهنگ ما را دگرگون كردند - اين كتاب تأثيرات ماندگار فناوري جستجو بر فرهنگ و صنايع سراسر جهان را شرح مي دهد. اين موضوع به چگونگي تبديل شدن گوگل به شركت غالب امروزي مي پردازد و درك عميقي از نحوه تغيير اينترنت توسط موتورهاي جستجو و جستجو براي شما فراهم مي كند.

كانال هاي YouTube

اگر از يادگيري از ويدئو لذت مي بريد ، در اينجا چند كانال YouTube براي مشترك شدن وجود دارد.

  1. بك لينكو
  2. اهرفس
  3. Google Webmasters
  4. تجزيه و تحليل ترافيك گوگل
  5. مجله موتور جستجو
  6. اريك انگ
  7. WEBRIS

 كنفرانس هاي جستجوگرها

كنفرانس هاي سئو مي توانند تجربه اي شگفت انگيز براي افراد تازه وارد صنعت سئو باشند . اگرچه اين كنفرانس ها گران هستند ، اما شركت در اين زمينه چندين مزيت دارد:

  • درك بهتر سئو
  • يادگيري در مورد آخرين تكنيك هايي كه در صنعت كار مي كنند
  • فرصت هاي شبكه سازي

در اينجا ده كنفرانس وجود دارد كه بايد سعي كنيد در آنها شركت كنيد:

  1. عشق را جستجو كنيد
  2. نمايشگاه بازاريابي جستجو كنيد
  3. حالت جستجو
  4. اجلاس SEJ
  5. پاب كان
  6. ورودي
  7. C3
  8. MozCon
  9. ورودي
  10. دنياي بازاريابي محتوا

اصول سئو در نويسندگي

اصول SEO مكتوببا اين حال ، در متن يادداشت "اصول نوشتاري SEO" ، ما با محتوايي روبرو مي شويم كه به طور كلي منتقد نويسندگان است و داده هاي عملي را به آنها منتقل مي كند بدون اينكه در نحوه بارگذاري محتوا تأثير بگذارد. هستند
5- مثل يك ربات باشيد!
شروع با جذابيت محتوا مهم است ، اما درج مطالب ديگر تا انتهاي مقاله نيز مهم است. چه سوژه هايي را ديده ايد ، چه فيلم هايي را ديده ايد و چه ترانه هايي را از ابتدا شنيده ايد ، اما به محض حذف از ابتدا ، مارپيچ زير آنها شروع مي شود و كار شروع مي شود. در انتها ، محصولي دريافت مي كنيد كه از ابتدا با هم مطابقت ندارد. بنابراين بدانيد كه علاوه بر يك شروع قوي و جذاب ، به يك تداوم و پايان مناسب نيز نياز داريد. بنابراين ، به ياد داشته باشيد كه نبايد مانند يك روبات رفتار كنيد: بي حس ، يكنواخت ، سرد و خشك و انعطاف پذير.
مثل يك ربات باشيد
اگر به ياد داشته باشيد كه در مقاله قبلي گفتيم كه محتواي فازي مانند گاو عصباني است كه شما را به زمين مي اندازد ، پس سعي كنيد در هر مقاله خود جرياني از احساسات ، سليقه ها و خلاقيت ها ايجاد كنيد تا مخاطبان همراه باشيد دلسرد نشويد. از زبان جذاب خود در نوشتن مطابق با اصول سئو استفاده كنيد و استفاده از داستان هاي جالب را فراموش نكنيد. ممكن است در ابتدا احساس خوب و بامزه اي نداشته باشيد ، اما شخصيت هاي خيالي با شخصيت هاي منحصر به فرد خلق كنيد و از آنها در نوشتن خود استفاده كنيد ، كه اين باعث مي شود پذيرش يادداشت ها به روشي قابل قبول براي مخاطب افزايش يابد. .
6- استفاده از كليشه ها!
در همه مشاغل ، هميشه عبارات ، برداشت ها و داستان هايي وجود دارد كه افراد آن حرفه مي دانند و استفاده از آنها مي تواند خودكشي باشد و به جاي موارد مثبت اثرات منفي داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر يك فروشنده به شما بگويد كه يك محصول خاص "من خودم استفاده مي كنم" يا "من آن را به خانه ام برده ام" - اگرچه اين درست است - زيرا چنين موضوع تبليغاتي آبجو وجود دارد ، بنابراين زنگ خطر را در ذهن خود تنظيم كنيد ممكن است فكر كنيد محصول مورد نظر ، مانند اين روش مصرفي تبليغات ، بي كيفيت است ، بنابراين از خريد آن خودداري مي كنيد.
با توجه به اصول SEO نوشتاري ، بايد گفت كه با كلاچ - اكنون اين دسته مي تواند به معناي يك مقاله باشد يا در ساختار آن - خود را محدود نكنيد و دست و پايتان را نبنديد. هميشه به خاطر داشته باشيد كه حداقل در كشور ما از هر شهر و استان افرادي هستند كه مقالاتي را در سايت شما مي خوانند ، بنابراين كليشه ها را بشكنيد و چيزي را ارائه دهيد كه به درد همه آنها بخورد. !
7- استفاده از پاراگراف طولاني!
از پاراگراف هاي طولاني استفاده كنيد!
هر چه پاراگراف بيشتر باشد ، بينندگان سريعتر خسته مي شوند. بخاطر داشته باشيد كه يك مقاله غليظ و پيچيده در رايانه شخصي ده ها برابر غيرقانوني و فشرده در صفحه تلفن همراه است. بنابراين اگر به كاربران تلفن همراه خود اهميت مي دهيد ، بر اساس اصول سئو نامه با فاصله بنويسيد ، پاراگرافهاي كوتاه باعث مي شود كه جريان عبارات شما اصطلاحاً "باد" باشد و مخاطب آنها را نمي بيند. خسته شدن
سرانجام ، نترسيد كه يك جمله - مانند اين يك جمله به خودي خود پاراگراف داشته باشد ، زيرا وجود چنين جمله اي ، اگر در ايجاد آنها اغراق آميز نباشد ، رنگ ، اندازه آنها و بدون تغيير قلم ايجاد خواهد كرد ، خود را از جملات ديگر متمايز كرده و معناي خود را با حداكثر كيفيت و قدرت بيان كنيد.
8- صرف نظر از زير مجموعه ها و زيرعنوان ها!
همچنين مقالاتي ، زيرمجموعه ها و عنوان هاي فرعي مانند يادداشت فوق وجود دارد كه به خواننده اجازه مي دهد هر آنچه را كه دوست دارند و به آن علاقه دارند بخواند و كشف كند.
اگرچه نمي توانيم اين واقعيت را ناديده بگيريم كه همه موضوعات قابل تبديل به متن قابل درك نيستند و نمي توانيم همه آنچه را كه در ذهن ما است دسته بندي كنيم ، اما مي توانيم آنها را در بخشهاي مختلف در همان موضوعات تقسيم كرده و نگه داريم. مي تواند برود در زير عنوان عنوان پررنگ ، اطلاعات موجود در مخاطب ما را در ظرف كوچكتر و زيباتر معرفي كنيد.
لازم به ذكر است كه يافتن و خواندن خواننده به اين زمان كمتري نياز دارد. به عنوان يك نمونه مشخص از اين ، من از "پرتو لا" يا 80-20 خودم براي اداره امور روزمره خود استفاده مي كنم. به همين ترتيب ، من 20٪ از انرژي و وقت خود را صرف پرداختن به مسائلي مي كنم كه 80٪ درآمد من را تشكيل مي دهد. به همين دليل ، ديگر نمي توانم ده ها مقاله بخوانم تا در اينترنت محتوايي پيدا كنم و پاسخ س questionsالات خود را پيدا كنم ، اما با مراجعه به مقالاتي كه چندين زير مجموعه دارند ، مستقيماً هدف را هدف قرار مي دهم. من مي توانم محتواي مورد نظر خود را ايجاد و پيدا كنم. از طرف ديگر ، با توجه به اصول سئو نوشته شده ، اگر مقاله اين مقاله شما را به ادامه خواندن آن ترغيب مي كند ، به اين معني است كه شما يك مدير وب سايت هستيد ، در زمينه سئو و بهينه سازي سايت. من فعال هستم. بنابراين شما شخصاً مخاطبي داريد كه از تخليه مغز ، ايده ها و اطلاعات شما از طريق سايت يا سايت هاي شما بهره مي برد.
در اين راستا ، اگر مي خواهيد مقاله را علني كنيد و از طرف ديگر سايت SEO خود را تقويت كنيد ، به خوانندگان نياز داريد.

featured snippet چيست؟ بالاتر از رتبه يك گوگل

از كجا برداشت مي شود؟ يك قطعه ويژه را چگونه ارزيابي مي كنيد؟ اصول خوب سئو هنوز هم اعمال مي شود. بنابراين شما بايد محتواي با كيفيت بالا ايجاد كنيد ، محتواي خود را براي كلمات كليدي مناسب بهينه كنيد ، از ساير وب سايت هاي داراي دامنه بالا لينك دريافت كنيد و تجربه كاربري خوبي را ارائه دهيد. تحقيقات توسط Ahrefs نشان مي دهد كه 99.58٪ از پاسخ هاي Google از صفحاتي است كه قبلاً در 10 نتيجه برتر جستجو بوده اند. اما اين صفحات لزوماً اول نيستند. طبق STAT ، هفتاد درصد قطعه ويژه از صفحات خارج از اولين موقعيت ارگانيك تهيه مي شود. اين بدان معني است كه با داشتن يك استراتژي قطعه ويژه به خوبي پياده سازي شده ، مي توانيد از رقبا پيشي بگيريد و وب سايت خود را در SERP بالاتر قرار دهيد. چگونه آنها در پاسخ برجسته Google ظاهر مي شوند؟ با دنبال كردن و دنبال كردن مراحل زير ، مي توانيد در پاسخ برجسته Google ظاهر شويد: شروع به جستجوي كلمات كليدي كنيد درست همانطور كه محتواي خود را براي نتايج جستجوي ارگانيك بهينه مي كنيد ، با قطعه ويژه با كلمه كليدي صحيح Google Trends شروع كنيد. ابزاري عالي براي كشف محبوب ترين سالات جستجو. علاوه بر اين ، مي توانيد به س onالات مهمترين وب سايت براي تجارت خود در Google Search Console نگاهي بيندازيد تا از نوع اطلاعاتي كه مخاطب شما به دنبال آن است ، مطلع شويد. از كلمات كليدي دم بلند استفاده كنيد بيشتر قطعه هاي برجسته توسط كلمات كليدي دنباله دار توليد مي شوند. در حقيقت ، هرچه كلمات بيشتري براي جستجوي عبارت جستجو كنيد ، احتمال توليد قطعه ويژه بيشتر است. مثلا؛ اگر سئو جستجو كنيد ، احتمالاً راهنماي جستجوگرها براي مبتديان Moz در بالاي صفحه و سپس نتايج ارگانيك از وب سايت هاي معتبر ديگر مانند Search Engine Land ، Wikipedia و Google را مشاهده خواهيد كرد. اما اگر براي SEO جستجو كنيد "چطور كار مي كند" ، گزيده اي برجسته از مقاله Lyfe Marketing ، يك شركت بازاريابي ديجيتال مستقر در آتلانتا را پيدا خواهيد كرد كه در بهينه سازي محتواي خود براي جستجوي طولاني جستجو بسيار خوب عمل كرده است. اين مي تواند در بالاي وب سايت هايي مانند Moz و Search Engine Journal ظاهر شود. روي س -الات مبتني بر سocال تمركز كنيد هنگام جستجوي كلمات كليدي براي جستجوي قطعه هاي برجسته ، روي س quالات كوئري كه حاوي الگوهاي سeryال هستند تمركز كنيد. بسياري از كاربران س questionsالات را به طور كامل در درخواست هاي جستجو تايپ مي كنند و تشخيص و پاسخ به اين سeriesالات آسان است. براي تعريف ليستي از سوالات مرتبط با موضوع خود از ابزارهاي كليدي كليدي مانند Answer the Public استفاده كنيد. به كادر Ask نيز مراجعه كنيد يكي ديگر از نتايج SERP كه از نزديك با Featured Snippets مرتبط است ، جعبه People Ask (PAA) نيز هست. جعبه هاي PAA در سال 2015 آغاز به كار كرد و اكنون در 93.8٪ از SERP ها با پاسخ برجسته گوگل ارائه مي شود. اين جعبه ها مي توانند بينشي را درباره نوع اطلاعاتي كه افراد در جستجوي آنها هستند ، فراهم كنند. جعبه هاي PAA ممكن است در مكان هاي مختلف در صفحه نتايج نشان داده شوند. بعضي اوقات موارد زير اولين نتايج ارگانيك و گاهي كمترين نتايج هستند. اين كادرها س questionsالات ديگري را در رابطه با س basicالات اساسي نشان مي دهد. بيشتر بخوانيد: نحوه تعيين رتبه سايت مسابقه را بررسي كنيد مدتي را صرف مرور نتايج نمايش داده شده براي هر قطعه ويژه و جعبه PAA كنيد. ببينيد آيا مي توانيد با محتواي خود كار بهتري انجام دهيد؟ ممكن است متوجه شويد كه Highlight Response Google لزوماً شامل جامع ترين مطالب نيست ، اما شامل محتوايي است كه بهترين پاسخ را به جستجوهاي جستجوي جستجوي شما ارائه مي دهد. بنابراين ، براي به دست آوردن قطعه ويژه ، به دنبال فرصت هايي براي ارائه بينش بيشتر در مورد صنعت يا هر ارزش افزوده ديگري با محتواي دقيق تر و ليست جامع تر باشيد. در مطالب خود به س questionsالات پاسخ دهيد سرانجام ، جعبه هاي Google Trends ، پاسخ هاي عمومي و جعبه هاي افراد نيز آورده مي شوند ، ليستي از سوالات موضوع را مشخص مي كنند و محتوايي را مي نويسند كه به اين س answersالات پاسخ مي دهد. بسته به يافته هاي خود ، ممكن است نياز به ايجاد محتواي جديد يا بهبود محتواي سايت خود داشته باشيد. اگر قبلاً در وب سايت خود محتواي مرتبطي داريد ، به لطف چند به روزرساني ساده ، مي توانيد فرصتي براي رتبه بندي براي يك قطعه ويژه يا جعبه PAA بدست آوريد. محتواي كاملاً سرپرستي ايجاد كنيد Google محتواي سازمان يافته را دوست دارد. حتي اگر قالب بندي و متن اين محتوا شامل يك ليست ، نمودار مقايسه يا رديف مراحل شماره گذاري شده باشد. پاسخ ويژه Google اغلب ليستي از موارد ، اجزا، ، دستورالعمل ها يا تعداد مراحل را نشان مي دهد. محتواي يك رويكرد پرسش و پاسخ ، آگهي كاملاً منظمي را با قرائت آسان ايجاد مي كند كه همچنين مي تواند به افزايش حفظ خواننده كمك كند. هنگام پاسخ به س questionsالات مطالب خود صادق و قابل اعتماد باشيد. در صورت امكان اعداد مفيد را وارد كنيد. نرخ تبديل صفر براي نتايج Google چقدر است؟ پاسخ گوگل توليدي ترين دستاوردي كه در قطعه ويژه به نظر مي رسد افزايش نرخ تبديل آلي است. قرار گرفتن در موقعيت صفر نتايجي مانند بازديد بيشتر ، ترافيك بيشتر ، نرخ كليك بيشتر (CTR) و بازگشت سرمايه (ROI) بيشتر را به همراه خواهد داشت و نرخ تبديل شما در كل به طور قابل توجهي افزايش مي يابد. علاوه بر اين تعداد بازديدكنندگاني كه توسط يك موتور جستجو به وب سايت شما هدايت شدند ، توسط