تحقيق كليد واژه فرآيندي است كه سئوكاران براي يافتن آنچه در جستجوي مصرف كنندگان براي موتور جستجو براي يك موضوع مشخص انجام مي دهند استفاده مي كنند. خواهيد فهميد كه روشهاي مختلفي براي تحقيق در مورد كلمات كليدي وجود دارد ، اما هيچ يك از روشهاي "درست" وجود ندارد. براساس صنعت ، بودجه و اهداف شما متفاوت خواهد بود.
صرف نظر از اينكه شما چگونه عمل واقعي تحقيق در مورد كلمات كليدي را انجام مي دهيد ، مهم است كه هدف يك س searchال جستجو را درك كنيد. در اينجا سه نوع مختلف جستجو وجود دارد:
- رفتار متقابل . وقتي خريدي اتفاق مي افتد ، ثبت نام انجام مي شود يا معامله ديگري توسط جستجوگر انجام مي شود.
- اطلاعات . وقتي جستجوگر مي خواهد اطلاعات مربوط به چيزي را پيدا كند.
- ناوبري . وقتي جستجوگر به عمد به يك وب سايت خاص مي رود.
شناخت قصد به شما امكان مي دهد تصميمات مربوط به انتخاب كلمات كليدي را بهبود بخشيده و به مخاطبان هدف خود بهتر خدمات دهيد.
- نحوه انجام تحقيقات كلمات كليدي - اين راهنما چارچوبي را براي انجام تحقيقات كلمات كليدي بدون در نظر گرفتن اهداف ، بودجه و صنعت شما فراهم مي كند.
- تحقيق كلمات كليدي براي سئو : راهنماي قطعي - اين راهنماي جامع توسط برايان دين تعدادي از استراتژي ها براي يافتن كلمات كليدي و تعيين قصد براي بازار هدف شما را نشان مي دهد.
يا ، مي دانيد ، يك آموزش برتر ديگر را كه توسط سام اوه ، خود ما انجام شده است ، بررسي كنيد .
تحقيقات رقبا
انجام تحقيقات رقبا براي هرگونه فعاليت SEO بسيار مهم است . به دلايل زير دانستن اينكه استراتژي جستجوي رقبا چيست چيست بسيار مفيد است:
- چرا چرخ را دوباره اختراع مي كنيم؟ اگر مي توانيد كاري كنيد كه رقبا براي رتبه بندي از مهندس معكوس استفاده مي كنند ، براي موفقيت يك نقشه راه درست داريد.
- اين به شما نشان مي دهد كه رقبا از چه چيزي غفلت مي كنند و به شما امكان مي دهد از آن استفاده كنيد.
- اين به شما ايده خوبي از منابعي خواهد داد كه براي رتبه بندي سايت شما لازم است و حتي اگر رقابت براي شما امكان پذير باشد.
در اينجا چند راهنماي عالي براي نحوه انجام تحقيقات رقبا آورده شده است.
- نحوه انجام يك تجزيه و تحليل دقيق رقابتي (فقط با 2 ابزار) - اين راهنما به شما نشان مي دهد كه چگونه فقط با استفاده از Ahrefs و SimilarWeb تجزيه و تحليل دقيق رقبا را انجام دهيد .
- تجزيه و تحليل رقيب SEO - اين راهنما توسط ناتان گاتچ بر روي فاكتورهاي مختلف مورد بررسي قرار مي گيرد تا هنگام انجام تجزيه و تحليل رقيب حتي استراتژي هاي آفلاين به آنها توجه كنيد.
در صفحه SEO / مميزي محتوا
SEO در صفحه به بهينه سازي عناصر درون صفحه وب اشاره دارد. اين شامل نحوه ساختار و كدگذاري يك وب سايت و همچنين محتواي آن است. به عنوان يك مدير وب ، شما كنترل كاملي بر عناصر موجود در صفحه خود داريد ، بنابراين صرف وقت براي درست كردن آنها مهم است.
- SEO On-Page : Anatomy of a Perfectly Optimized Page (به روزرساني 2017) - اين راهنما SEO SEO صفحه را به يك چك ليست آسان براي پيگيري تقسيم مي كند.
- در محل جستجوگرها راهنماي - اگر شما به دنبال لينك، شما يك انتخاب كردن در دكمه را ببينيد كه در آن شما مي توانيد دانلود كنيد "در محل جستجوگرها راهنماي." Matt Diggity آزمايشات زيادي را در سايتهاي خود انجام مي دهد ، بنابراين اين راهنما آنچه را كه تاكتيكهاي صفحه براي او بهتر كار مي كنند منعكس مي كند.
- SEO در صفحه : يك تحليل واژه ( 2M كلمه كليدي) - اين مطالعه توسط Ahrefs يكي از بزرگترين مطالعات مبتني بر داده در مورد SEO صفحه است . اين به شما كمك مي كند درك خوبي در مورد مهم بودن سئو سايت در چه شرايطي داشته باشيد.
- در فاكتورهاي رتبه بندي صفحه - فاكتورهاي رتبه بندي Moz در صفحات مختلف عناصر صفحه و اهميت آنها در سئو را توضيح مي دهد .
حسابرسي محتوا ارزيابي محتواي قابل فهرست شدن در يك وب سايت است. هنگامي كه محتوا را در يك وب سايت بررسي مي كنيد ، معمولاً معيارهاي مختلفي مانند ترافيك ، بك لينك و غيره را مشاهده مي كنيد.
بسته به اين معيارها ، شما به طور كلي تصميم مي گيريد كه محتوا را همانطور كه هست نگه داريد ، محتوا را بهبود بخشيد يا محتوا را حذف كنيد.
- نحوه انجام يك حسابرسي محتوا (به روز شده در سال 2017) - Everett Sizemore اين راهنماي عالي را ايجاد كرده است كه به شما دستورالعمل هاي گام به گام براي تكميل مميزي محتوا را ارائه مي دهد.
- راهنماي گام به گام انجام يك مميزي محتوا - اين راهنما توسط اريك سيو يك چارچوب جامع مميزي محتوا است كه داراي منابع پيوندي عالي در پست است.
سئو خارج از صفحه
SEO off page به استراتژيهايي گفته مي شود كه در خارج از وب سايت شما انجام مي شوند و مي توانند براي بهبود رتبه بندي موتور جستجوي شما استفاده شوند. وقتي كسي از SEO صفحه خارج نام مي برد ، معمولاً به ايجاد پيوند يا تكنيك هايي اشاره مي كند كه وب سايت شما را به نوعي تحت پوشش يا قرار گرفتن در معرض قرار مي دهد.
- سئو خارج از صفحه : چيست و چگونه مي توان آن را شكست - اين پست توسط جوشوا هاردويك SEO خارج از صفحه را تعريف مي كند و مقدمه اي براي چند روش سئو خارج از صفحه است.
- راهنماي Noob Friendly براي ايجاد لينك - در اين پست ، ديويد مك سويني اصول لينك سازي را بيان مي كند و سپس تعدادي از منابع را فراهم مي كند كه خوانندگان مي توانند در مورد هر موضوع مورد مطالعه بيشتر مطالعه كنند.
- ايجاد لينك براي سئو : راهنماي قطعي (به روزرساني 2017) - پس از كليك بر روي اين پيوند ، اولين جمله اي كه خواهيد خواند اين است "هيچ رازي نيست كه ايجاد لينك مهمترين مهارت در سئو است ." برايان دين كار بسيار كاملي را انجام مي دهد كه مهمترين مهارت در سئو را در اين راهنما آموزش مي دهد.
- راهنماي كامل اطلاع رساني: 52 منبع سرپرستي - انجام ارتباط م effectiveثر بخشي مهم در ايجاد پيوند است. اين راهنما يك تن از منابع عالي را براي تسلط بر خدمات در اختيار شما قرار مي دهد.
سئو فني / حسابرسي وب سايت
فني SEO اشاره به جنبه هاي فني از در صفحه جستجوگرها مانند سرعت سايت، indexability، و پاسخ هاي تلفن همراه. اصطلاح "فني" مي تواند بسياري از مردم را از اين جنبه سئو دور كند . نگذاريد اين شما را بترساند! به نظر مي رسد تقريباً ترسناك نيست.
براي درك و پياده سازي فني SEO ، شما نه نياز به يك توسعه دهنده و يا برخي از رزومه فني قابل ملاحظه است. شما فقط بايد مايل باشيد كه بنشينيد و يكبار يك مسئله را حل كنيد.
اگر در حال انجام SEO فني هستيد و متوجه مي شويد گير كرده ايد ، اين روند را دنبال كنيد:
- گوگل كنيد! تعداد انبوهي از اطلاعات به صورت آنلاين وجود دارد كه گام به گام شما را در يك مسئله فني سئو جستجو مي كند.
- اگر از طريق Google پاسخي پيدا نكرديد ، از يكي از انجمن هاي جستجوگرها در فيس بوك بپرسيد (اين گروه ها در بخش ادامه يادگيري ذكر خواهد شد). اين جوامع معمولاً بسيار مفيد و آگاه هستند. اگر آنها مستقيماً به س yourال شما پاسخ ندهند ، احتمالاً شما را به مسير درست هدايت مي كنند.
- اگر مسئله SEO فني بيش از حد مورد توجه شما نيست و نمي توانيد كمكي پيدا كنيد ، مي توانيد به سايتي مانند Upwork برويد و شخصي را استخدام كنيد تا كار را براي شما انجام دهد.
در اينجا چند راهنما براي آشنايي شما با سئو فني و مميزي وب سايت آورده شده است.
- Ultimate Guide: How to Make a Website in 2017 - WordPress نرم افزاري است كه ساخت وب سايت ها را آسان مي كند. بهترين قسمت اين است كه نيازي به دانستن نحوه كدگذاري براي استفاده از وردپرس نداريد. اين راهنما در مراحل راه اندازي وب سايت شما را راهنمايي مي كند.
- راهنماي SEO نهايي وردپرس براي مبتديان (گام به گام) - 28٪ از وب سايت هاي موجود در اينترنت از وردپرس استفاده مي كنند. يادگيري وردپرس و نحوه انجام سئو در سيستم عامل مهارت لازم براي هر سئو است . اين راهنما شما را با برخي از مهمترين كارهايي كه بايد براي سئو در سايت وردپرس انجام شود آشنا مي كند.
- HTML و CSS را بياموزيد - HTML و CSS دو زبان اساسي وب هستند. نيازي به دانستن چگونگي نوشتن اين زبانها از ابتدا نيست ، اما درك نحوه ويرايش HTML و CSS براي سئو كار مهارت بي نظيري است . اين دوره توسط Codecademy بسيار خوب عمل مي كند و شما را با اين دو زبان آشنا مي كند.
- گام به گام چك ليست " SEO فني " - اين پست كه توسط رايان استوارت جمع آوري شده است ، ليستي از بررسي حسابرسي فني جامع SEO را در اختيار شما قرار مي دهد . در پست ، او هر قسمت از حسابرسي را تعريف مي كند و سپس نحوه تكميل آن را توضيح مي دهد.
- چك ليست حسابرسي فني ساخته شده براي انسانها - در اين پست توسط Distilled ، پيوندي به يك صفحه Google پيدا مي كنيد كه داراي يك چك ليست مميزي فني SEO و پيوند به منابع مربوط به نحوه تكميل هر كادر تأييد است.
و در اينجا يك آموزش سريع حسابرسي SEO وجود دارد .
ابزارهاي جستجوگرها
ابزارهاي جستجوگرها براي هرگونه فعاليت SEO ضروري است . آنها مي توانند در وقت شما صرفه جويي كرده و بينش ارزشمندي در مورد وب سايت هاي خود و رقيب شما فراهم كنند. نيازي به گفتن نيست ، يادگيري نحوه استفاده از اين ابزار بسيار مهم است.
در زير يك جعبه ابزار SEO وجود دارد كه توصيه مي كنيم ياد بگيريد و استفاده كنيد. همچنين تعدادي ديگر از ابزارهاي SEO عالي وجود دارد كه در زير به آنها اشاره نشده است. اگر مي خواهيد درباره اين ابزارهاي ديگر بيشتر بدانيد ، نحوه ارسال اين پست Backlinko را بررسي كنيد .
- Google Analytics - Google Analytics داده هاي جمع آوري شده از وب سايت شما را رديابي و گزارش مي كند. براي يادگيري Google Analytics ، دوره آموزشي گوگل را در مورد آن ببينيد.
- كنسول جستجوي Google - اين وب سرويس با نام Google Webmaster Tools نيز شناخته مي شود ، به شما امكان مي دهد وضعيت وب سايت خود را كنترل كنيد. در اينجا پستي در مورد نحوه تنظيم و شروع استفاده از آن وجود دارد.
- Bing Webmaster Tools - اين وب سرويس دقيقاً مانند ابزارهاي Webmaster گوگل است ، اما براي موتورهاي جستجو بينگ و ياهو هم استفاده مي شود. در اينجا راهنماي نحوه استفاده از آن آورده شده است.
- Pingdom Site Speed Tool - يك وب سايت سريع براي سئو و تجربه كاربر مهم است. اين ابزار زمان بارگذاري وب سايت شما را نشان مي دهد و در تعيين چگونگي افزايش سرعت وب سايت شما كمك مي كند.
- Screaming Frog - اين ابزار وب سايت شما را جستجو كرده و عناصر اصلي سايت را تجزيه و تحليل مي كند. در اينجا راهنماي نحوه استفاده م fثر از قورباغه جيغ وجود دارد.
- Ahrefs Tool Suite - Ahrefs مي تواند براي تحقيقات كلمات كليدي ، تجزيه و تحليل بك لينك ، كاوش محتوا ، تجزيه و تحليل رقبا و موارد ديگر استفاده شود. آكادمي Ahrefs را كه اخيراً راه اندازي شده است بررسي كنيد تا ياد بگيريد چگونه از Ahrefs بيشترين بهره را ببريد. همچنين به معيارهاي سنجش SEO Ahrefs و نحوه سنجش ميزان دشواري كلمات كليدي نگاهي بيندازيد .
- Whitespark Local Citation Finder - استناد يكي از م importantلفه هاي مهم استراتژي بهينه سازي موتور جستجو محلي است. براي آشنايي با استنادها و اينكه Whitespark چگونه مي تواند به شما در مديريت استناد كمك كند ، اين راهنما را بررسي كنيد
تجزيه و تحليل و گزارش
توانايي سنجش موفقيت تلاش هاي شما در زمينه سئو بسيار مهم است. پيگيري و مديريت داده هاي وب سايت شما مي تواند از طريق Google Analytics و Google Search Console انجام شود. تعدادي از سيستم عامل هاي تجزيه و تحليل ديگر وجود دارد ، اما اين دو وب سرويس پايه و اساس مكاني هستند كه SEO Analytics از آنجا شروع مي شود. در اينجا دو راهنما آورده شده است كه اصول را پوشش مي دهد.
- راهنماي مبتديان به Google Analytics
- نحوه استفاده از كنسول جستجوي Google براي بهبود سئو (راهنماي مبتديان)
بهينه سازي نرخ تبديل
SEO فرآيندي است كه بازديدكننده وب سايت را به ارمغان مي آورد ، اما اگر نتوانيد آن بازديد را به فروش ، مشترك ايميل و غيره تبديل كنيد ، داشتن آن در وهله اول فايده اي ندارد. اين همان جايي است كه بهينه سازي نرخ تبديل ( CRO ) وارد مي شود.
امروزه در جستجوي همه چيز نسبي و شخصي سازي شده است ، بنابراين آموزش دادن به آنها مانند يك كاربر فكر كنند ، ببينند كاربر چه چيزي مي بيند و همه مفاهيم از پيش تصور شده را كنار بگذارند مهمتر از هر آموزش فني خاصي است.
CRO فرايندي است كه با استفاده از بازخورد كاربر ، تحقيقات بازار و تجزيه و تحليل ، نرخ تبديل در وب سايت شما را بهبود مي بخشد. اگر هدف وب سايت شما جلب بازديدكنندگان براي پر كردن فرم تماس باشد ، نرخ تبديل به تعداد افرادي كه فرم را پر مي كنند تقسيم بر كل بازديدكننده وب سايت شما خواهد بود.
اين راهنماي CRO توسط Qualaroo در توضيح اصول CRO بسيار عالي عمل مي كند و اقدامات عملي را در هنگام بهينه سازي وب سايت خود براي تبديل فراهم مي كند.
ادامه تسلط
سئو به دليل تغيير سريع الگوريتم هاي شركت هاي موتور جستجو ، شما را ملزم به دائمي دانشجو شدن مي كند. در اينجا چند منبع عالي براي ادامه تحصيل در زمينه SEO آورده شده است .
گواهينامه ها
گواهينامه ها در صنعت SEO وزن زيادي ندارند . تنها گواهينامه اي كه هنگام يادگيري سئو بايد دنبال كنيد ، مجوز شخصي Google Analytics ( GA ) است . اين گواهينامه تمام قابليت ها و ويژگي هاي ارائه شده توسط Google Analytics را به شما نشان مي دهد. اين پست را در مورد نحوه قبولي در آزمون GA بررسي كنيد .
گروه هاي فيس بوك
فيس بوك جامعه بسيار فعال سئو است. به گروه هاي زير فيس بوك بپيونديد تا از اخبار صنعت مطلع شويد و س askال كنيد.
- بازاريابي ديجيتال
- سوالات بازاريابي ديجيتال
- سئو كلاه سفيد
- سئو
- تسخير مشتري محلي
- شير مغز متفكر
- گروه PBN مناسب
- NicheHacks.com گروه متفكر خصوصي
پادكست ها
پادكست ها براي يادگيري SEO در حالي كه كار مي كنيد عالي هستند. در اينجا چند پادكست براي بررسي وجود دارد.
- بازاريابي نوار داكت
- WebmasterRadio. FM / SEO 101
- Nerds موتور جستجو
- وب شناسي
- پادكست ديجيتال ماركتينگ
- بحث زنده را جستجو كنيد
- عوامل تغيير
- دانشكده بازاريابي
- PNR : اين بازاريابي قديمي
- كارشناسان در سيم
- نمايش غيرت شير
وبلاگ ها و وب سايت ها
وبلاگ ها و وب سايت ها ، مهم نيست كه مهمترين منبع يادگيري براي تمام سئوكاران است ، صرف نظر از سطح مهارت شما. در اينجا ده وبلاگي وجود دارد كه بايد دنبال كنيد:
- Google Blog
- وبلاگ Ahrefs
- سرزمين موتور جستجو
- مجله موتور جستجو
- سازمان ديده بان موتور جستجو
- بك لينكو
- Moz Blog
- ميزگرد موتور جستجو
- SEOBook
- سرزمين بازاريابي
كتابها
SEO صنعت تغيير چنان سريع است كه كتاب به سرعت منسوخ شده. بيشترين آموزش SEO شما بايد از منابع آنلاين باشد ، اما چند كتاب وجود دارد كه به شما در درك مفهومي تاريخچه جستجو ، موتورهاي جستجو و چگونگي تغيير SEO در طي سالها كمك مي كند.
- هنر سئو - كه توسط برخي از افراد برجسته در سئو نوشته شده است ، اين كتاب را مي توان كتاب مقدس سئو دانست ، زيرا طول آن بيش از 900 صفحه است. مقدمه اي در مورد اصول موتورهاي جستجو و سئو ارائه مي دهد و سپس در موضوعات پيشرفته تري گسترش مي يابد.
- جستجو: چگونه Google و رقباي آن قوانين تجارت را بازنويسي كرده و فرهنگ ما را دگرگون كردند - اين كتاب تأثيرات ماندگار فناوري جستجو بر فرهنگ و صنايع سراسر جهان را شرح مي دهد. اين موضوع به چگونگي تبديل شدن گوگل به شركت غالب امروزي مي پردازد و درك عميقي از نحوه تغيير اينترنت توسط موتورهاي جستجو و جستجو براي شما فراهم مي كند.
كانال هاي YouTube
اگر از يادگيري از ويدئو لذت مي بريد ، در اينجا چند كانال YouTube براي مشترك شدن وجود دارد.
- بك لينكو
- اهرفس
- Google Webmasters
- تجزيه و تحليل ترافيك گوگل
- مجله موتور جستجو
- اريك انگ
- WEBRIS
كنفرانس هاي جستجوگرها
كنفرانس هاي سئو مي توانند تجربه اي شگفت انگيز براي افراد تازه وارد صنعت سئو باشند . اگرچه اين كنفرانس ها گران هستند ، اما شركت در اين زمينه چندين مزيت دارد:
- درك بهتر سئو
- يادگيري در مورد آخرين تكنيك هايي كه در صنعت كار مي كنند
- فرصت هاي شبكه سازي
در اينجا ده كنفرانس وجود دارد كه بايد سعي كنيد در آنها شركت كنيد:
- عشق را جستجو كنيد
- نمايشگاه بازاريابي جستجو كنيد
- حالت جستجو
- اجلاس SEJ
- پاب كان
- ورودي
- C3
- MozCon
- ورودي
- دنياي بازاريابي محتوا