آرشیو فروردین ماه 1399

مطالب بازاريابي به خصوص ديجيتال ماركتينگ

چك ليست قدم به قدم سئو تكنيكال

روز بعد از امضاي يك مشتري جديد ، بررسي سئو فني را شروع كنيد. چرا؟سئو فني مهم است.اين پست شامل:همه مواردي اناليز سئو تكنيكال در اين پست بررسي مي شود. توضيح دقيق در مورد چرايي و چگونگي بررسي اين موارد توسط خودتان. ادامه اين پست نحوه انجام هر مرحله از اناليز توضيح داده خواهد شد.

سئو تكنيكال

تكنيكال سئو
بررسي قابليت يافتن
قابليت يافتن به چگونگي يافتن اطلاعات وب سايت توسط موتورهاي جستجو و بازديد كنندگان وب سايت مي باشد. در اين بخش چگونگي دسترسي به محتواي وب سايت شما براي ربات هاي گوگل و كاربران  پوشش داده مي شود.
وضعيت ايندكس
ايندكس سازي چيست؟چند صفحه در وب سايت شما توسط موتورهاي جستجو ايندكس مي شود.چرا ايندكس سازي اهميت دارد؟ما در حال انتقال به الگوريتمي براي جستجو هستيم كه از وب سايتهاي پرمحتوا پشتيباني مي كند. اگر در يك فضاي رقابتي فعاليت مي كنيد (به عنوان مثال قانوني) ، ميبايست محتواي زيادي داشته باشيد.اگر مطالب زيادي در وب سايت خود داشته باشيد ، اگر Google از آن آگاه باشد ، به شما مي گويد.نرخ ايندكس پايين مي تواند به تعدادي از موارد (عدم لينك سازي داخلي ، ارائه كد مسدود كننده در صفحات شما ، قدرت دامنه پايين و موارد ديگر) اشاره كند.چگونه مي توانم نرخ ايندكس سايت خود را بررسي كنم؟
1. با مراجعه به Google و تايپ سايت: yourite.com و ديدن چند صفحه در فهرست Google نشان داده مي شود.2. با بررسي كنسول جستجوي گوگل خود ، ببينيد كه چند صفحه ايندكس شده اند.
Uptime سرور
Uptime سرور چيست؟توانايي ميزباني وب و سرور وب شما براي نگه داشتن وب سايت شما به صورت آنلاين و كاهش خرابي.چرا Uptime سرور مهم است؟سرعت و پايداري وب سايت براي موتورهاي جستجوگر ضروري است كه وب سايت شما را به طور مرتب و صحيح ايندكس شود.اگر وب سايت شما دچار خرابي قابل توجهي مي شود ، ممكن است رتبه شما كاهش پيدا كند.چگونه مي توانم به روز بودن سايت خود را بررسي كنم؟
1. مي توانيد با استفاده از Pingdom يك چك رايگان اجرا كنيد.2. اگر مسائل جاري را تجربه مي كنيد ، Pingdom گزينه خدمات با كيفيت (پولي) را براي نظارت بر وب سايت شما در زمان واقعي ارائه مي دهد.3. براي وب سايت هاي بزرگ ، نظارت ضروري است. اگر هنگام بروزرساني وب سايت مشكلي داريد ، ميزبان خود را به يك سرور خصوصي يا بسته اختصاصي ارتقا دهيد.
بررسي robots.txt
پرونده Robots.txt چيست؟اين فايل به موتورهاي جستجو نحوه دسترسي به وب سايت شما آموزش مي دهد.چرا يك پرونده Robots.txt اهميت دارد؟شما مي توانيد كنترل كنيد كه چگونه رباتها مي توانند يا به وب سايت شما دسترسي ندارند.
توصيه مي شود دستورالعمل هاي خزيدن (براي موتورهاي جستجو) ، ربات هاي مسدود شده را تنظيم كنيدچگونه مي توانم فايل Robots.txt سايت من را بررسي كنم؟از yourite.com/robots.txt بازديد كنيد (در دسترس عمومي در وب است)در كنسول جستجوي Google ، به Crawl> Robots.txt test برويد
استفاده از برچسب ربات متاتگ ربات هاي متا چيست؟اين برچسب HTML بين كد در يك صفحه قرار داده شده است و به موتورهاي جستجو دستورالعمل تفسير محتواي خاص صفحه را مي دهد (نه گسترده در سايت).به عنوان مثال ، به موتورهاي جستجو اجازه مي دهد تا اين صفحه را فهرست نكنند.


همچنين مي توانيد از اين برچسب براي فهرست بندي يا noindex تصاوير ، صفحات و پيگيري / پيوندهاي nofollow در يك صفحه استفاده كنيد.توجه: اين NOFOLLOW را با ويژگي پيوند rel = "nofollow" اشتباه نكنيد. "nofollow" در بخش تمام پيوندها را در آن صفحه دنبال نمي كند ، در حالي كه rel = "nofollow" لينك ويژه است.چرا تگ هاي ربات هاي متا اهميت دارند؟توسعه وب شل مي تواند به طور تصادفي دستورالعمل هاي "noindex" را در موارد مهم قرار دهد ، اين امر باعث مي شود سايت شما از ايندكس پايين برخوردار باشد.اگر محتواي مشابه يا تكراري را در وب سايت خود داريد ، مي توانيد برچسب هاي "noindex" را در 1 از آن صفحه قرار دهيد تا از مجازات تكراري محتوا جلوگيري كنيد.
ممكن است بخواهيد پيوندهاي خارجي را در صفحات خاصي "nofollow" كنيد. موتورهاي جستجو از سايت به سايت ديگر از طريق پيوندها خزيده مي شوند ، شما نمي خواهيد عنكبوت ها از صفحات قدرتمند به وب سايت هاي ديگر خارج شوند.چگونه مي توانم برچسب هاي روبات هاي متا سايت خود را بررسي كنم؟نشاني اينترنتي خود را درون Screaming Frog SEO Spider بگذاريد.در زير برگه "داخلي" ، به راست برويد."متا روبات 1" و "متا روبات 2" را مشاهده خواهيد كرد.اين دو ستون بخشنامه هاي هر صفحه را در وب سايت شما بيان مي كنند.
خطاي (Client Side (40x
چه خطايي 40x است؟ 40x خطاهاي "درخواست بد" هنگامي كه درخواست ارسال شده به وب سرور انجام نمي شود رخ مي دهد.تعدادي خطاي طرف مشتري وجود دارد كه مي توانند رخ دهند (401 ، 403) اما متداول ترين آن يك خطاي 404 است ، كه معمولاً وقتي ترافيك به صفحه اي انجام مي شود كه ديگر وجود ندارد ، رخ مي دهد.
قانون كلي ، هر زمان وب سايت شما به درستي براي بازديد كنندگان ارائه نمي دهد ، اين يك چيز بد است.به طور خاص 404 خطا در مقابل بهترين شيوه هاي سئو است هنگام پاك كردن يا جابجايي صفحات ، مي خواهيم اطمينان حاصل كنيم كه اقدامات مناسبي براي اطمينان از تجربه كاربري مناسب (UX) و از دست دادن حداقل حق دسترسي به لينك ورودي انجام شده است.
404 صفحه با پيوندهاي ورودي يا ترافيك ورودي قابل توجهي بايد 301 (به صورت دائم هدايت شده) به مطالب مشابه در سايت شما باشد.چگونه مي توانم خطاهاي 40x سايت خود را بررسي كنم؟وارد كنسول جستجوي Google شويد.به خطاهاي Crawl> Crawl برويد.ليستي از خطاهاي 4ox در سايت خود مشاهده خواهيد كرد.آيا اين صفحات قصد حذف آنها را داريد؟ آيا پيوندهاي ورودي به آنها وجود دارد؟ ترافيك؟ براي مديريت آنها ، 301 تغيير مسير را در نظر بگيريد.
خطاي 50x
چه خطايي، خطاي 50x برابر است؟
هنگامي كه عدم ارائه صفحه روي سرور مي افتد.خطاي 50x اتفاق مي افتد.
 چرا خطاي 50xاهميت دارند؟تعداد زياد در اين خطاها مي تواند به عدم توانايي ميزبان وب و سرور شما در مديريت نيازمندي هاي وب سايت شما اشاره داشته باشد و در نتيجه تجربه كاربري ضعيف بازديد كنندگان باشد.
چگونه مي توانم خطاهاي 50x سايت خود را بررسي كنم؟
وارد كنسول جستجوي Google شويد.به Crawl> Crawl Error> Other برويد.ليستي از خطاهاي 5ox در سايت خود را مشاهده مي كنيد (در صورت وجود).
sitemap html
نقشه سايت HTML چيست؟نقشه سايت كه در يك صفحه وب زندگي مي كند ، نه يك فايل XML.چرا نقشه هاي HTML اهميت دارند؟نقشه هاي HTML يك نمايش به راحتي قابل مرور براي كاربران وب سايت ارائه مي دهد.علاوه بر اين ، آنها صفحه اي را ارائه مي دهند كه مي تواند سهام خود را به طور مساوي در صفحات عميق و كمتر خزنده در وب سايت شما توزيع كند.
xml sitemap
نقشه سايت XML چيست؟
يك فايل XML كه به موتورهاي جستجوگر كمك مي كند تا بهتر بتوانند وب سايت شما را خزيده و درك كنند.
چرا نقشه هاي XML اهميت دارند؟
آنها به بهبود ايندكس وب سايت شما كمك مي كنند.شما مي توانيد "بودجه خزيدن" ، يعني اهميت هر نوع صفحه / صفحه را در وب سايت خود تعيين كنيد. اين امر به ويژه براي وب سايتهاي عظيم (10K +) كه مي خواهند به مجموعه صفحات براي زمان خزيدن موتور جستجو ارجح باشند ، اهميت دارد.
اين كمك مي كند تا وب سايت شما در برابر محتواي تكراري محافظت كند. دريافت صفحه فهرست بندي و ليست در نقشه سايت به شما مالكيت بيشتري مي بخشد.
چگونه مي توانم بررسي كنم كه آيا سايت من نقشه سايت XML دارد؟
در كنسول جستجوي Google ، به Crawl> نقشه سايت برويد.در اينجا مي توانيد نقشه سايت خود را مشاهده كرده يا يكي از آنها را ارسال كنيد.براي سايت هاي وردپرس ، ده ها افزونه وجود دارد كه به شما در ايجاد يكي كمك مي كند.
استفاده از pagination
صفحه بندي چيست؟دستورات HTML ("rel = prev" و "rel = next") در مورد محتوياتي كه به چند صفحه منتقل مي شوند ، اما بايد به عنوان يكي با آنها رفتار شود.
به عنوان مثال ، با ايجاد محتواي بيشتر ، وبلاگ شما (yourite.com/blog) ممكن است داراي چندين صفحه باشد (yourite.com/blog/2).برچسب هاي صفحه بندي بايد در پيوندهاي "صفحه بعدي" و "صفحه قبلي" براي هشدار موتورهاي جستجو از اين مورد استفاده شوند.اين همچنين در مورد سايت هاي تجارت الكترونيكي با چند صفحه محصول و راهنماهاي طولاني كه به چندين صفحه تقسيم مي شود ، صدق مي كند.
چرا صفحه بندي اهميت دارد؟
اين برچسب ها مي توانند به مبارزه با مجازات هاي تكراري محتواي و نرخ پايين ايندكس صفحات كمك كنند.
بررسي هاي معماري
ساختار وب سايت شما براي موتورهاي جستجو براي رتبه بندي صحيح از آن بسيار مهم است. در اين بخش بررسي هاي لازم براي اطمينان از تنظيم درست آن ارائه مي شود.
Breadcrumbs
دنباله يا پيمايش ثانويه براي كاربران وب سايت به وضوح قابل مشاهده است تا به آنها در جهت يابي در وب سايت شما كمك كند.
چراBreadcrumbs اهميت دارد؟
موتورهاي جستجو از صفحه به صفحه ديگر از طريق پيوندها خزيده مي شوند. Breadcrumbs سلسله مراتب صفحه و ناوبري را به موتورهاي جستجو اعمال مي كند.
Breadcrumbs همچنين به كاربران در جهت يابي محتوا به ويژه در وب سايت هاي تجارت الكترونيك با تعدادي دسته از محصولات و عمق بالاي صفحه كمك مي كند.اگر يك وب سايت سنگين محتوا داريد ، كاربران مي توانند در سايت شما گم شوند.
Breadcrumbs كمك مي كند تا بدون نياز به استفاده از پيمايش سطح بالا براي بازگشت ، به راحتي مكان خود را پيدا كنيد و به مرور خود ادامه دهيد.اين بررسي براي سايت هاي تجارت الكترونيك بهتر است ، براي سايت هاي كوچكتر با صفحات كم اهميت تر است.
چگونه مي توانم Breadcrumbs سايت خود را بررسي كنم؟
اگر Breadcrumbs را فعال كرده ايد ، وقتي در اعماق سايت خود قرار مي گيريد ، بايد در زير ناوبري خود ظاهر شويد.همه وب سايت ها به Breadcrumbs نياز ندارند ، اما وب سايت هاي با محتواي سنگين و تجارت الكترونيكي هميشه بايد آنها را تنظيم كنند.
TLN چيست؟
منوي اصلي و ناوبري در وب سايت.
چرا TLN ها اهميت دارند؟
TLN ها تأثير فوق العاده اي بر روي فهرست بندي جستجو و تجربه كلي كاربر دارند.كاربران مي خواهند يك منوي منطقي ، آسان براي استفاده و پيدا كردن پيدا كنند كه به وضوح آنها را به جايي كه بايد برود هدايت كند.موتورهاي جستجو همان چيز را مي خواهند - صفحات برتر شما بايد از TLN به آن متصل
چگونه مي توانم TLN سايت خود را تجزيه و تحليل كنم؟
آيا صفحات هدف شما از TLN شما مرتبط است؟آيا از عناوين بهينه سازي شده SEO در TLN استفاده مي كنيد؟آيا TLN شما به خوبي سازمان يافته است تا كاربر بتواند با حداقل كليك نياز مورد نياز خود را پيدا كند؟TLN شما بايد در HTML كدگذاري شود ، نه JS!
footer
چرا t,jv مهم است؟
شما نمي توانيد از طريق TLN خود به هر صفحه در وب سايت خود پيوند دهيد (مگر اينكه يك وب سايت كوچك داشته باشيد).
پاورقي ها فرصتي عالي براي انتقال حق امتياز به صفحات يا بخشهاي مختلف وب سايت شما دارند.
چگونه مي توانم پاورقي سايت خود را تحليل كنم؟
اين واقعا به اهداف وب سايت شما ، مكان و عمق صفحات بستگي دارد.به طور كلي ، من دوست دارم از پاورقي استفاده كنم تا به صفحات مهم و غير فروش پيوند دهم.به روزرساني جديد Google با توجه به كيفيت و عمق محتوا در وب سايت شما دشوار است تا اطمينان حاصل شود كه شما يك تجارت قانوني و كارآمد هستيد.سؤالات متداول ، صفحه موقعيت مكاني ، خط مشي رازداري ، مشاغل ، نقشه سايت HTML و ساير صفحات مهمي كه موتورهاي جستجو به دنبال آن هستند تا كيفيت وب سايت شما را تعيين كنند.
مهم است كه اين صفحات خزنده شده توسط موتورهاي جستجو باشند ، پاورقي بهترين مكان براي نشان دادن موتورهاي جستجو است كه اين صفحات بخش مهمي از وب سايت شما هستند.
عمق / ساختار سايت چيست؟
اين به تعداد "كليكهاي" صفحات شما از صفحه اصلي اطلاق ميشود .
چرا عمق / ساختار سايت اهميت دارد؟
موتورهاي جستجوگر و كاربران براي رسيدن به مطالب مهم وب سايت شما نيازي به كليك بر روي 1000 بار ندارند.بهترين شيوه هاي كلي SEO براي نگه داشتن Contnet مهم (يعني صفحات مورد نظر براي رتبه بندي) در 4 كليك از URL شروع (يعني صفحه اصلي شما) اعلام شده است.
اساساً منظور از اين است كه صفحات هدف بايد از طريق سطح بالا ، پاورقي يا در چند كليك از اين صفحات به راحتي قابل دسترسي باشند.
چگونه مي توان عمق / ساختار سايت را تحليل كرد؟

در Screaming Frog ، يك خزيدن از وب سايت خود اجرا كنيد.در تمام راه به راست ، بر روي "ساختار سايت" كليك كنيد.آماري را در مورد تعداد صفحه شما و عمق آنها از URL شروع مشاهده خواهيد كرد.كدام صفحات بيش از 3 كليك را تجزيه و تحليل كنيد و تصميم بگيريد كه آيا مكان بهتري براي زندگي در وب سايت شما وجود دارد يا خير.

اعتبار و اعتماد در سئو

Authority يك موضوع به طور گسترده اي مبهم سئو است. در اين مقاله ، ما قصد داريم توضيح دهيم كه دامين اتوريتي چه چيزي است، چه چيزي نيست ، چگونه مي توان آن را اندازه گيري كرد و چگونه مي توان آن را افزايش داد.

در سئو ، سه مدل اعتبار وجود دارد:

  • اعتبار دامنه
  • اعتبار صفحه
  • اعتبار پيوند

بياييد به هر يك از آنها نگاهي بيندازيم ، تا بفهميم منظور آنها چيست و چگونه مي توان از آنها استفاده كرد.

اعتبار دامنه

اصطلاح اعتبار دامنه هنگامي كهMOZ  آن را به عنوان يك معيار معرفي كرد ، شناخته شد. اين هم جايي است كه سردرگمي آغاز مي شود: برخي از افراد هنگام صحبت درباره مفهوم اعتبار دامنه از اصطلاح "اعتبار دامنه" استفاده مي كنند ، در حالي كه برخي ديگر معمولاً هنگام صحبت درباره متريك از آن استفاده مي كنند. درك اين موضوع كه قدرت دامنه بسيار بيشتر از يك معيار است مهم است.

در اين مقاله ما در مورد مفهوم قدرت دامنه و متريك اقتدار دامنه صحبت خواهيم كرد.

يكي از معروفترين معيارهاي جستجوگرها ، PageRank است. اگرچه هنوز هم در الگوريتم Google نقش ايفا مي كند ، مدت طولاني است كه در دسترس عموم نيست. اين اولين معياري است كه مردم زماني براي نشان دادن اقتدار دامنه استفاده مي كردند.

بنابراين ، اعتبار دامنه چيست؟

اقتدار دامنه نشانه اي از توانايي رتبه بندي دامنه است ، كه شامل انواع مختلفي از سيگنال ها است كه نشان مي دهد وب سايت داراي كيفيت بالايي است و مي توان به آن اعتماد كرد. بخش مهمي از اين سيگنال ها ، مجموع اعتبارات صفحات است.

ارتباط را فراموش نكنيد

شايان ذكر است كه اهميت موضعي يك دامنه در توانايي رتبه بندي دامنه نيز نقش بسزايي دارد. ارتباط يك دامنه از محتواي صفحه و پيوندهاي خارجي آن ناشي مي شود.

چگونه مي توانم دامنه خود را بررسي كنم؟

در بخش قبلي ، ما بين مفهوم "اقتدار دامنه" و متريك اقتدار دامنه كه توسط ابزار جستجوگرها تعيين شده است ، تمايز قائل شديم.

ما دوباره اين تفاوت را در اينجا انجام خواهيم داد تا به اين سؤال به درستي پاسخ دهيم

اگر مي خواهيد براي اقتدار دامنه خود حسابي بدست آوريد ، به سؤالات زير پاسخ دهيد:

آيا براي برخي از سؤالات جستجوي رقابت با رتبه بالا رتبه بندي مي كنيد؟

چند بك لينك داريد؟

آيا اين بك لينك ها از كيفيت مطلوبي برخوردار هستند (به معني: معتبر و غير اسپمي)؟

چند دامنه پيوند دهنده منحصر به فرد داريد؟

اگر مي خواهيد اين اعتبار دامنه خود را با يك متريك به دست بياوريد، مي توانيد با قرار دادن دامنه خود آن را به دست بياوريد.

 

ahrefs

Ahrefs از معياري به نام Domain Rating استفاده مي كند كه قدرت نماي كلي بك لينك كلي وب سايت را در مقياس 0-100 نشان مي دهد.

majestic

Majestic از معياري به نام Citation Flow استفاده مي كند ، كه نمره اي بين 0 تا 100 است كه به سنجش عدالت پيوند يا "قدرت" وب سايت يا پيوند كمك مي كند.

MOZ

MOZ از معياري به نام Domain Authority استفاده مي كند ، كه پيش بيني مي كند چقدر وب سايت در صفحات نتيجه موتور جستجو رتبه بندي مي شود.

چگونه مي توانم دامنه خود را بهبود بخشم؟

يك مقام دامنه بالاتر اغلب مربوط به رتبه هاي بالاتر است ، بنابراين به طور طبيعي همه ما به دنبال بهبود اعتبار دامنه خود هستيم. چگونه مي توانيم در مورد اين موضوع پيش برويم؟

اين جايي است كه دو عامل "سن و اعتماد" و "محبوبيت" دوباره وارد مي شوند:

سن و اعتماد: بازي را طبق قوانين ادامه دهيد و از وب سايت خود بسيار مراقبت كنيد.

محبوبيت: به طور فعال براي بدست آوردن پيوندهاي با كيفيت بيشتر به وب سايت خود از هر وب سايت ديگري كه مي توانيد فعاليت كنيد به عمل كار برآيد به سخنداني نيست؛ ما ميدانيم. به همين دليل ما اين راهنماي ايجاد لينك را براي شما گردآوري كرده ايم.

سطح خوب اقتدار دامنه چيست؟

تنها جواب درست اين است: براي موفقيت در بازار خود به هر آنچه نياز داريد نياز داريد. شما ممكن است بتوانيد با كمي رقابت با قدرت دامنه پايين بر بازارها مسلط شويد ، در حالي كه اگر وارد يك بازار شويد كه به يك دامنه بسيار بالاتر براي رقابت نياز داشته باشد ، جايي نخواهيد بود. بنابراين بازار آنچه را كه براي موفقيت در اينجا كسب مي كند ، ديكته مي كند.

خوشبختانه ، ما ديده ايم كه ابزارهايي در آنجا وجود دارد كه به ما مي گويد چه كسي را به چه كسي پيوند مي دهد. بنابراين قبل از ورود به بازار ، عاقلانه است كه بررسي كنيم منظره رقابتي چيست.

البته هرچه قدرت دامنه شما بالاتر باشد بهتر است ، بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه افزايش آن هميشه در دستور كار شما قرار دارد.

براي يادگيري سئو http://gholakseo.royablog.ir را فراموش نكنيد.

مطالب مرتبط:

چگونه مشتريان جديد سئو پيدا كنيم؟

هفت ابزار عالي براي SEO و بازاريابي اينترنتي

Domain Authority چيست و آيا اهميت دارد

سرعت سايت

چگونه مشتريان جديد سئو پيدا كنيم؟

شما ممكن است يك نابغه سئو باشيد اما اگر سئو شغل اصلي شما است و نمي دانيد چگونه مشتري خود را بدست آوريد ، نه تنها كسي از حقايق شخصي شما قدرداني نخواهد كرد بلكه به زودي خود را كم درآمد تر ديد. براي جلوگيري از اين مسئله ، درصورتي كه مي خواهيد مشتريان سئو را به دست آوريد ، برخي از تاكتيك هايي كه بايد بدانيد آورده شده است.

دو بار فكر كنيد ، اگر واقعاً نياز داريد تا تجارت SEO خود را رشد دهيد

اول ، قبل از اينكه با خود تاكتيك ها شروع كنيم ، يك موضوع ديگر بايد روشن شود - آيا واقعاً به مشتري هاي جديد احتياج داريد؟ به نظر مي رسد كه مشتريان جديد هميشه خوش آمديد اما قطعاً اينگونه نيست.


ممكن است فكر كنيد ، هر چه بيشتر ، بهتر. اينطور نيست وقتي شغل خود را رشد مي دهيد ، مسائل مربوط به كيفيت شروع به ظهور مي كنند. به عنوان مثال ، آيا شما قادر خواهيد بود به كليه مشتري هاي جديدي كه به دست مي آوريد سرويس دهيد؟ اگر اينگونه نباشد ، چه چيزي شما را يقين مي كند كه مي توانيد افراد مناسب را براي ارائه خدمات مورد نظر خود براي مشتريان خود استخدام كنيد؟ رشد كسب و كار خوب است اما ليست شركت هايي كه به دليل رشد ضعيف در آن غرق شده اند مايل نيستند كه معني ندارد كه به آن ملحق شويد ، بنابراين قبل از شكار عجله شما براي مشتريان جديد ، فكر كنيد كه آيا مي توانيد آنها را اداره كنيد.

 

توصيه ديگران

پس از اطمينان از نياز به مشتري هاي جديد ، بياييد چگونه آنها را پيدا كنيد. اولين تاكتيك مراجعه و توصيه مي شود. مي توانيد از دوستان و آشنايان بخواهيد كه اين كار را انجام دهند اما بهترين ارجاع شما مشتري هاي گذشته شما هستند. گاهي اوقات مشتريهاي راضي به هر حال شما را ارجاع مي دهند اما ممكن است شما نيز صريحاً از آنها بخواهيد كه اين كار را انجام دهند. حتي مي توانيد از آنها بخواهيد توصيفات / توصيه هاي كتبي را بخواهيد و اين موارد را در سايت خود قرار دهيد.

 

 يك سايت با كيفيت بالا بسازيد

سايت شما ابزاري ديگر براي يافتن مشتري است. شما بايد يك سايت درجه يك داشته باشيد زيرا مهم نيست از كدام كانال براي يافتن مشتري استفاده مي كنيد ، آنها هميشه قبل از استخدام شما به سايت شما نگاه مي كنند. اگر آنها يك سايت كثيف را ديدند ، انتظار نداشته باشيد كه با شما تجارت كنند. احتمالاً ناگفته نماند كه سايت شما نيز بايد رتبه خوبي داشته باشد. اگر سايت شما به هيچ وجه براي كلمات كليدي شما كه استخدام مي شوند ، ديده نمي شود - اگر نمي توانيد سئو مناسب را براي سايت خودتان انجام دهيد ، چه كسي عصباني است كه به شما اعتماد كند؟

 

4 شريك با يك طراح / توسعه دهنده وب

تاكتيكي كه مي تواند مشتري هاي زيادي را براي شما به ارمغان آورد ، ايجاد مشاركت با يك طراح وب / توسعه دهنده وب است. آنها مي توانند براي شما مشتري مستقيماً ارسال كنند و شما مي توانيد همين كار را با مشتريان خود انجام دهيد ، كه براي طراحي سايت خود نياز به يك طراحي / كد نويسي جديد دارند علاوه بر اين ، اگر شما طراح / توسعه دهنده را مي شناسيد و از كيفيت بالاي كار آنها اطمينان داريد ، در انجام سئو براي يك سايت / برنامه نويسي ضعيف مشكلي نخواهيد داشت ، كه مي دانيم هميشه كابوس است.

 

5 خدمات و قيمت هاي خود را در سايت ليست كنيد

شما نمي توانيد تصور كنيد كه چقدر با شكوه اين كار را مي كند! وقتي مشتري ها به دنبال كمك SEO هستند و به جاي استاندارد ، پيشنهاد ويژه اي مي بينند . بنابراين ، خجالتي نباشيد بلكه نرخ هاي خود را در جاي خود قرار دهيد.

 

6 تخفيف بسته بندي و اشتراك

همچنين مي توانيد تخفيف هاي بسته و اشتراك را در نظر بگيريد. به عنوان مثال ، در صورت سفارش مشتري به منظور سئو براي دو سايت ، مي توانيد قيمت هاي كمتري ارائه دهيد.

7 تا آنجا كه مي توانيد تبليغات رايگان كنيد

تبليغات رايگان يك شليك مستقيم براي مشتري نيست بلكه به ايجاد شهرت شما كمك مي كند ، كه به نوبه خود به متقاعد كردن مشترياني كه شما آنها هستيد كمك زيادي مي كند. فرصت هاي تبليغاتي رايگان بي شماري است و لازم نيست همه آنها را امتحان كنيد. يكي از تاكتيك هاي پيشرفته در اينجا پيوستن به سايتي مانند "كمك به يك خبرنگار" است زيرا در معرض انتشار مطالب واقعاً با كيفيت قرار مي گيرد

 

8 ارسال پست مهمان و نظر در سايت هاي برتر

مجدداً ، پست هاي مهمان شليك مستقيم به سمت مشتري نيست بلكه به آنها كمك مي كند تا شهرت خود را بسازيد و در معرض ديد بيشتري قرار بگيريد. به دنبال جستجوگرها / وب سايتها باشيد ، يا اگر در جستجوي جستجوگرهاي محلي تخصص داريد ، براي سايتهايي در آن طاقچه ، با مدير وب سايت تماس بگيريد ، يك پست بنويسيد و كم كم يك حضور قابل توجهي در وب كسب خواهيد كرد.

9 در رسانه هاي اجتماعي فعال باشيد

رسانه هاي اجتماعي همچنين ميزان نوردهي زيادي را به شما مي دهند ، بنابراين آنها را كشف كنيد ، به خصوص كانال هاي سئو يا كانال هاي طاقچه روي آنها. در حالي كه فيس بوك و توييتر كار مي كنند ، بهترين مكان LinkedIn است زيرا اين شبكه يك كسب و كار گرا است. در انجمن ها و كانال ها در آنجا شركت كنيد ، به سؤالات پاسخ دهيد ، از شما توصيه بخواهيد و غيره و دير يا زود خواهيد ديد كه مشتري ها در حال ريختن هستند.

10 پيگيري مشتريان گذشته را انجام دهيد

مشتريان گذشته گذشته نيستند! آنها مي توانند مشتري جديدي براي شما به ارمغان بياورند. شايد اين يك مشتري يك بار بود كه راضي بود اما شما را فراموش كرده است ، بنابراين اگر به آرامي او را در مورد خدمات خود يادآوري كنيد ، ممكن است خوش شانس باشيد كه مشتري جديد را بدست مي آوريد. فقط مطمئن شويد كه نامه نويسي نكرده ايد - به كليه مشتريهاي گذشته خود ايميل ارسال نكنيد و يا چندين ايميل را به يك مشتري ارسال نكنيد.

اين تاكتيك ها مي توانند مشتري هاي جديد شما را به ارمغان بياورند ، اما اگر بتوانيد اين مشتري ها را حفظ كنيد ، مهمتر است. در صورت عدم رضايت شما ، به دست آوردن مشتري جديد معني ندارد. بنابراين ، علاوه بر اينكه نمي توانيد مشتري هاي جديدي را پيدا كنيد ، تلاش كنيد تا آنها را حفظ كنيد - اين مهم براي موفقيت در كسب و كار موفق SEO است.

براي يادگيري سئو http://gholakseo.royablog.ir را فراموش نكنيد.

مطالب مرتبط:

هفت ابزار عالي براي سئو

چگونه سرعت بارگذاري صفحه سئو را تحت تاثيرقرار مي دهد

دامين اتوريتي چيست وچه اهميتي در سئو دارد؟

اعتبار و اعتماد در سئو

 



چگونه سرعت بارگذاري صفحه سئو را تحت تاثيرقرار مي دهد

اگر تاكنون به يك صفحه وب دسترسي پيدا كرده ايد كه با يك صفحه خالي و نماد "بارگيري" كه در حال چرخش است مورد استقبال قرار مي گيرد ، مي دانيد كه چقدر آزار دهنده است. و اگر شما يك تجارت آنلاين هستيد ، پس از آن مي تواند تأثير مخربي در رتبه بندي شما نيز بگذارد.

هيچ كس وب سايت هاي كند را دوست ندارد. ما ديگر در دهه 90 نيستيم. اينترنت رعد و برق سريع است و وب سايت ها نيز بايد باشند.

مطالب مرتبط: Domain Authority چيست و آيا اهميت دارد؟

اما نگذشت كه گوگل اعلام كرد كه "سرعت بارگيري صفحه" به عنوان يكي از عوامل مؤثر در رتبه بندي در نظر گرفته مي شود ، مردم شروع به نشستن و توجه كردند.

اما اين اعلاميه تاكنون كامل نبود.

رمز و راز زيادي در مورد آن وجود داشت.

چگونه مي توان سرعت صفحه را تعريف كرد؟ آيا زمان بارگذاري يك صفحه زمان لازم است تا اينكه بتوانيد تعامل با آن را شروع كنيد؟ يا آيا زمان بارگذاري كليه گرافيك هاي پس زمينه ، ردياب ها و تبليغات به طور كامل بارگذاري شده است؟

اگرچه در طول سالها ، امور آشكارتر شده و مردم امروز مي دانند كه چگونه و چرا سرعت صفحه اهميت دارد.

چرا Google وب سايت هاي كند را دوست ندارد؟

تلاش مداوم گوگل اين بوده است كه به وب سايت هايي كه تجربه كاربر را بهبود مي بخشند ، اهميت بدهد. از طريق محتوا ، از طريق طراحي بصري يا از طريق سرعت صفحه. اين وب سايت ها را دوست دارد كه كار را براي كاربران وب آسانتر و ساده تر مي كند.

مطالب مرتبط:هفت ابزار عالي براي SEO و بازاريابي اينترنتي

وب سايت با سرعت ضعيف صفحه تجربه وبگردي را از بين مي برد. از طرف ديگر ، اگر سايت سريع بارگيري شود ، بسيار بيشتر محتمل است كه كاربر وقت بيشتري را در سايت بگذراند و بدين ترتيب چيزي مثبت از آن تجربه كند (به شرطي كه تمام عناصر ديگر نظم داشته باشند)

چگونه صفحات كند را بشناسم

خوب. بنابراين مي دانيد كه سرعت ضعيف صفحه ممكن است در رتبه بندي شما تأثير بگذارد. اما چگونه مي دانيد كه آيا صفحه سرعت وب سايت شما زير آستانه پذيرفته شده است يا خير؟

بسياري از ابزارهاي آنلاين وجود دارند كه مي توانند براي تجزيه و تحليل زمان بارگذاري وب سايت شما و امتياز دقيق صفحه سرعت در اختيار شما قرار دهند و همچنين روش هايي را ارائه دهند كه بتوانيد سرعت صفحه خود را بهبود بخشيد.

يكي از آنها Gtmetrix.com است.

چه چيزي مي تواند بر سرعت صفحه شما تأثير بگذارد

سرعت صفحه وب سايت به چندين عامل بستگي دارد. براي بهبود سرعت بيشتر آنها را مي توان با سرعت زياد تغيير داد. بعضي از آنها ... هستند:

ميزباني وب ارزان:

اگر از هاست اشتراكي ارزان قيمت استفاده مي كنيد ، نمي توانيد انتظار بارگذاري سريع صفحه را داشته باشيد. بسياري از وب سايت ها منابع موجود در سرور را به اشتراك مي گذارند و طبيعي است كه عملكرد ضعيف را تجربه كنيد.

سرعت سايت و سئو

تصاوير فشرده نشده:

هر تصويري كه روي سرور بارگذاري مي كنيد بايد براي استفاده در وب بهينه سازي / فشرده شود.

درخواست هاي HTTP:

برخي وب سايت ها طراحي سنگين دارند و تعداد زيادي برگه سبك ، اسكريپت ، تصاوير و HTML به سبك CSS دارند. هنگامي كه چنين وب سايت ها بارگيري مي شوند ، منجر به چندين درخواست HTTP مي شود كه به سرور ارسال مي شود. هرچه تعداد چنين درخواست هايي بيشتر باشد ، سايت كندتر خواهد بود.

خوشبختانه ، براي همه اين مشكلات راه حل وجود دارد و با انجام تنظيمات كوچك مي توانيد به راحتي زمان بارگذاري وب سايت خود را به ميزان قابل توجهي كاهش دهيد. البته توصيه مي شود ابتدا با شركت سئو خود صحبت كنيد. آنها ممكن است روشهاي ساده اي براي كاهش زمان بارگذاري صفحه ارائه دهند.

براي يادگيري سئو http://gholakseo.royablog.ir را فراموش نكنيد.

مطالب مرتبط:

چگونه مشتريان جديد سئو پيدا كنيم؟

اعتبار و اعتماد در سئو

هفت ابزار عالي براي SEO و بازاريابي اينترنتي

ابزار و منابع بيشتري براي سئو و بازاريابي اينترنتي در آنجا وجود دارد تا بتوان از آن حساب كرد. با انتخاب بسياري از افراد ، احساس غرق شدن وجود دارد - به خصوص اگر تجربه بهينه سازي موتور جستجو را نداريد.

ابزارهاي سئو

براي كمك به از بين بردن برخي از آن سردرگمي ، در اينجا ليستي از بهترين ابزارها براي انجام تحقيقات مرتبط با سئو در اينجا آمده است:

1. SEMRush

اين ابزار براي تعيين سلامت يك سايت مفيد است. يك راه اين كار اين است كه با انجام مميزي در مناطقي از سايت شما كه قابل مشاهده نيستند. اين همه چيز را از بك گراندها گرفته تا منحصر به فرد بودن عناوين و توضيحات متا را بررسي مي كند. اين اجازه مي دهد تا شما را به خواندن گزارش هاي دقيق در مورد SEO خود و آنچه در آن وجود ندارد. به سرعت مي توانيد خطاها را در سايت خود مشاهده كنيد. SEMRush همچنين با ديدن اينكه رقبا براي چه رتبه هايي رتبه بندي مي كنند ، راهي براي انجام تحقيقات كلمات كليدي ارائه مي دهد.

 

2. Ahrefs

AHrefs بسته اي از ابزار است كه شامل يك تحليل گر سايت ، تحليل محتوا ، نشان دهنده رتبه ، گزارش خزش است. هر زمان كه نياز به انجام هر نوع تحقيق در زمينه بك لينك براي دريافت اطلاعات لينك سازي رقبا باشد ، اين يك بسته عالي است. اين اطلاعات را به شما مي دهد از جمله اينكه رشد لينك شما طبيعي است ، تعداد بسياري از بك لينك هاي شما از سايت هاي .edu يا .gov ، تعداد پيوندهاي ورودي كه از IP هاي منحصر به فرد به دست مي آيند ، و موارد ديگر.

 

3. كنسول جستجوي Google

ابزارهاي جستجوي كنسول ، كه قبلاً با عنوان Google Webmaster Tools شناخته مي شدند ، رايگان بوده و به گونه اي طراحي شده اند كه به وب مسترها امكان انجام چندين كار اساسي از جمله ارسال نقشه سايت ، تأييد يك فايل robots.txt ، رفع خطاها ، بروزرساني در يك فايل HTML ، و خيلي بيشتر. وب مسترها و متخصصان سئو مي توانند از اين ابزارها براي يافتن اطلاعات مربوط به ترافيك جستجو ، خزيدن داده ها و به روزرساني هاي وضعيت فني استفاده كنند.

4. soovle

اين ابزار ساده ، پيدا كردن كلمات كليدي را كه افراد در حقيقت نه تنها در موتورهاي اصلي جستجو ، بلكه در YouTube ، Answers.com ، Wikipedia و… جستجو مي كنند ، آسان مي كند. اگر از Soovle با BuzzSumo استفاده مي كنيد ، مي توانيد فرصت هاي بسياري براي ايجاد محتواي بهتر براي كاربران اينترنتي هدفمند پيدا كنيد.

مطالب مرتبط: 
چگونه سرعت بارگذاري صفحه سئو را تحت تاثيرقرار مي دهد

5. BuzzSumo

اين يك منبع عالي است كه به شما كمك مي كند درك كنيد چه نوع محتوا در حال حاضر داراي رتبه بالايي در اينترنت است. شما فقط مي توانيد يك موضوع مربوط به صنعت خود را وارد كنيد تا ببينيد چه محتوا در حال حاضر رتبه 1 را دارد. همچنين به شما امكان مي دهد براي درك بهتر از علاقه مخاطبان مورد نظر خود به مرور نظرات در صفحه رتبه بندي برتر بپردازيد.

6. Followerwon

ابزاري متعلق به Moz ، Followerwonk يك پلتفرم پيشرفته تحليلي توييتر است. اگر توييتر يكي از شبكه هاي رسانه هاي اجتماعي است كه شما در آن درگير هستيد ، مي توانيد از اين ابزار براي تحليل پيروان ساير افراد در حوزه خود استفاده كنيد. همچنين مي تواند براي يافتن تأثيرگذار اجتماعي در صنعت شما و رديابي و سنجش موفقيت كمپين هاي توييتر مورد استفاده قرار گيرد.

 مطالب مرتبط:دامين اتوريتي چيست وچه اهميتي در سئو دارد؟

7. Majestic

Majestic يك مجموعه گسترده است كه از چهار سطح دسترسي تشكيل شده است. سطح پايه رايگان و محدود است ، اما هنوز ابزارهاي بسيار مفيدي مانند تاريخچه Backlink و Site Explorer را ارائه مي دهد. دومي آدرس اينترنتي شما را مي گيرد و اطلاعات زيادي در مورد آن به شما ارائه مي دهد.

 

عليرغم اينكه يك مجموعه جامع با سطح هاي مختلف است ، استفاده از آن بسيار آسان است - حتي براي مبتديان

براي يادگيري سئو http://gholakseo.royablog.ir را فراموش نكنيد.

مطالب مرتبط:

چگونه مشتريان جديد سئو پيدا كنيم؟

اعتبار و اعتماد در سئو