اصول SEO مكتوببا اين حال ، در متن يادداشت "اصول نوشتاري SEO" ، ما با محتوايي روبرو مي شويم كه به طور كلي منتقد نويسندگان است و داده هاي عملي را به آنها منتقل مي كند بدون اينكه در نحوه بارگذاري محتوا تأثير بگذارد. هستند
5- مثل يك ربات باشيد!
شروع با جذابيت محتوا مهم است ، اما درج مطالب ديگر تا انتهاي مقاله نيز مهم است. چه سوژه هايي را ديده ايد ، چه فيلم هايي را ديده ايد و چه ترانه هايي را از ابتدا شنيده ايد ، اما به محض حذف از ابتدا ، مارپيچ زير آنها شروع مي شود و كار شروع مي شود. در انتها ، محصولي دريافت مي كنيد كه از ابتدا با هم مطابقت ندارد. بنابراين بدانيد كه علاوه بر يك شروع قوي و جذاب ، به يك تداوم و پايان مناسب نيز نياز داريد. بنابراين ، به ياد داشته باشيد كه نبايد مانند يك روبات رفتار كنيد: بي حس ، يكنواخت ، سرد و خشك و انعطاف پذير.
مثل يك ربات باشيد
اگر به ياد داشته باشيد كه در مقاله قبلي گفتيم كه محتواي فازي مانند گاو عصباني است كه شما را به زمين مي اندازد ، پس سعي كنيد در هر مقاله خود جرياني از احساسات ، سليقه ها و خلاقيت ها ايجاد كنيد تا مخاطبان همراه باشيد دلسرد نشويد. از زبان جذاب خود در نوشتن مطابق با اصول سئو استفاده كنيد و استفاده از داستان هاي جالب را فراموش نكنيد. ممكن است در ابتدا احساس خوب و بامزه اي نداشته باشيد ، اما شخصيت هاي خيالي با شخصيت هاي منحصر به فرد خلق كنيد و از آنها در نوشتن خود استفاده كنيد ، كه اين باعث مي شود پذيرش يادداشت ها به روشي قابل قبول براي مخاطب افزايش يابد. .
6- استفاده از كليشه ها!
در همه مشاغل ، هميشه عبارات ، برداشت ها و داستان هايي وجود دارد كه افراد آن حرفه مي دانند و استفاده از آنها مي تواند خودكشي باشد و به جاي موارد مثبت اثرات منفي داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر يك فروشنده به شما بگويد كه يك محصول خاص "من خودم استفاده مي كنم" يا "من آن را به خانه ام برده ام" - اگرچه اين درست است - زيرا چنين موضوع تبليغاتي آبجو وجود دارد ، بنابراين زنگ خطر را در ذهن خود تنظيم كنيد ممكن است فكر كنيد محصول مورد نظر ، مانند اين روش مصرفي تبليغات ، بي كيفيت است ، بنابراين از خريد آن خودداري مي كنيد.
با توجه به اصول SEO نوشتاري ، بايد گفت كه با كلاچ - اكنون اين دسته مي تواند به معناي يك مقاله باشد يا در ساختار آن - خود را محدود نكنيد و دست و پايتان را نبنديد. هميشه به خاطر داشته باشيد كه حداقل در كشور ما از هر شهر و استان افرادي هستند كه مقالاتي را در سايت شما مي خوانند ، بنابراين كليشه ها را بشكنيد و چيزي را ارائه دهيد كه به درد همه آنها بخورد. !
7- استفاده از پاراگراف طولاني!
از پاراگراف هاي طولاني استفاده كنيد!
هر چه پاراگراف بيشتر باشد ، بينندگان سريعتر خسته مي شوند. بخاطر داشته باشيد كه يك مقاله غليظ و پيچيده در رايانه شخصي ده ها برابر غيرقانوني و فشرده در صفحه تلفن همراه است. بنابراين اگر به كاربران تلفن همراه خود اهميت مي دهيد ، بر اساس اصول سئو نامه با فاصله بنويسيد ، پاراگرافهاي كوتاه باعث مي شود كه جريان عبارات شما اصطلاحاً "باد" باشد و مخاطب آنها را نمي بيند. خسته شدن
سرانجام ، نترسيد كه يك جمله - مانند اين يك جمله به خودي خود پاراگراف داشته باشد ، زيرا وجود چنين جمله اي ، اگر در ايجاد آنها اغراق آميز نباشد ، رنگ ، اندازه آنها و بدون تغيير قلم ايجاد خواهد كرد ، خود را از جملات ديگر متمايز كرده و معناي خود را با حداكثر كيفيت و قدرت بيان كنيد.
8- صرف نظر از زير مجموعه ها و زيرعنوان ها!
همچنين مقالاتي ، زيرمجموعه ها و عنوان هاي فرعي مانند يادداشت فوق وجود دارد كه به خواننده اجازه مي دهد هر آنچه را كه دوست دارند و به آن علاقه دارند بخواند و كشف كند.
اگرچه نمي توانيم اين واقعيت را ناديده بگيريم كه همه موضوعات قابل تبديل به متن قابل درك نيستند و نمي توانيم همه آنچه را كه در ذهن ما است دسته بندي كنيم ، اما مي توانيم آنها را در بخشهاي مختلف در همان موضوعات تقسيم كرده و نگه داريم. مي تواند برود در زير عنوان عنوان پررنگ ، اطلاعات موجود در مخاطب ما را در ظرف كوچكتر و زيباتر معرفي كنيد.
لازم به ذكر است كه يافتن و خواندن خواننده به اين زمان كمتري نياز دارد. به عنوان يك نمونه مشخص از اين ، من از "پرتو لا" يا 80-20 خودم براي اداره امور روزمره خود استفاده مي كنم. به همين ترتيب ، من 20٪ از انرژي و وقت خود را صرف پرداختن به مسائلي مي كنم كه 80٪ درآمد من را تشكيل مي دهد. به همين دليل ، ديگر نمي توانم ده ها مقاله بخوانم تا در اينترنت محتوايي پيدا كنم و پاسخ س questionsالات خود را پيدا كنم ، اما با مراجعه به مقالاتي كه چندين زير مجموعه دارند ، مستقيماً هدف را هدف قرار مي دهم. من مي توانم محتواي مورد نظر خود را ايجاد و پيدا كنم. از طرف ديگر ، با توجه به اصول سئو نوشته شده ، اگر مقاله اين مقاله شما را به ادامه خواندن آن ترغيب مي كند ، به اين معني است كه شما يك مدير وب سايت هستيد ، در زمينه سئو و بهينه سازي سايت. من فعال هستم. بنابراين شما شخصاً مخاطبي داريد كه از تخليه مغز ، ايده ها و اطلاعات شما از طريق سايت يا سايت هاي شما بهره مي برد.
در اين راستا ، اگر مي خواهيد مقاله را علني كنيد و از طرف ديگر سايت SEO خود را تقويت كنيد ، به خوانندگان نياز داريد.
- شنبه ۱۲ مهر ۹۹ ۱۰:۵۷ ۴۴ بازديد
- ۰ نظر