featured snippet چيست؟ بالاتر از رتبه يك گوگل

مطالب بازاريابي به خصوص ديجيتال ماركتينگ

featured snippet چيست؟ بالاتر از رتبه يك گوگل

از كجا برداشت مي شود؟ يك قطعه ويژه را چگونه ارزيابي مي كنيد؟ اصول خوب سئو هنوز هم اعمال مي شود. بنابراين شما بايد محتواي با كيفيت بالا ايجاد كنيد ، محتواي خود را براي كلمات كليدي مناسب بهينه كنيد ، از ساير وب سايت هاي داراي دامنه بالا لينك دريافت كنيد و تجربه كاربري خوبي را ارائه دهيد. تحقيقات توسط Ahrefs نشان مي دهد كه 99.58٪ از پاسخ هاي Google از صفحاتي است كه قبلاً در 10 نتيجه برتر جستجو بوده اند. اما اين صفحات لزوماً اول نيستند. طبق STAT ، هفتاد درصد قطعه ويژه از صفحات خارج از اولين موقعيت ارگانيك تهيه مي شود. اين بدان معني است كه با داشتن يك استراتژي قطعه ويژه به خوبي پياده سازي شده ، مي توانيد از رقبا پيشي بگيريد و وب سايت خود را در SERP بالاتر قرار دهيد. چگونه آنها در پاسخ برجسته Google ظاهر مي شوند؟ با دنبال كردن و دنبال كردن مراحل زير ، مي توانيد در پاسخ برجسته Google ظاهر شويد: شروع به جستجوي كلمات كليدي كنيد درست همانطور كه محتواي خود را براي نتايج جستجوي ارگانيك بهينه مي كنيد ، با قطعه ويژه با كلمه كليدي صحيح Google Trends شروع كنيد. ابزاري عالي براي كشف محبوب ترين سالات جستجو. علاوه بر اين ، مي توانيد به س onالات مهمترين وب سايت براي تجارت خود در Google Search Console نگاهي بيندازيد تا از نوع اطلاعاتي كه مخاطب شما به دنبال آن است ، مطلع شويد. از كلمات كليدي دم بلند استفاده كنيد بيشتر قطعه هاي برجسته توسط كلمات كليدي دنباله دار توليد مي شوند. در حقيقت ، هرچه كلمات بيشتري براي جستجوي عبارت جستجو كنيد ، احتمال توليد قطعه ويژه بيشتر است. مثلا؛ اگر سئو جستجو كنيد ، احتمالاً راهنماي جستجوگرها براي مبتديان Moz در بالاي صفحه و سپس نتايج ارگانيك از وب سايت هاي معتبر ديگر مانند Search Engine Land ، Wikipedia و Google را مشاهده خواهيد كرد. اما اگر براي SEO جستجو كنيد "چطور كار مي كند" ، گزيده اي برجسته از مقاله Lyfe Marketing ، يك شركت بازاريابي ديجيتال مستقر در آتلانتا را پيدا خواهيد كرد كه در بهينه سازي محتواي خود براي جستجوي طولاني جستجو بسيار خوب عمل كرده است. اين مي تواند در بالاي وب سايت هايي مانند Moz و Search Engine Journal ظاهر شود. روي س -الات مبتني بر سocال تمركز كنيد هنگام جستجوي كلمات كليدي براي جستجوي قطعه هاي برجسته ، روي س quالات كوئري كه حاوي الگوهاي سeryال هستند تمركز كنيد. بسياري از كاربران س questionsالات را به طور كامل در درخواست هاي جستجو تايپ مي كنند و تشخيص و پاسخ به اين سeriesالات آسان است. براي تعريف ليستي از سوالات مرتبط با موضوع خود از ابزارهاي كليدي كليدي مانند Answer the Public استفاده كنيد. به كادر Ask نيز مراجعه كنيد يكي ديگر از نتايج SERP كه از نزديك با Featured Snippets مرتبط است ، جعبه People Ask (PAA) نيز هست. جعبه هاي PAA در سال 2015 آغاز به كار كرد و اكنون در 93.8٪ از SERP ها با پاسخ برجسته گوگل ارائه مي شود. اين جعبه ها مي توانند بينشي را درباره نوع اطلاعاتي كه افراد در جستجوي آنها هستند ، فراهم كنند. جعبه هاي PAA ممكن است در مكان هاي مختلف در صفحه نتايج نشان داده شوند. بعضي اوقات موارد زير اولين نتايج ارگانيك و گاهي كمترين نتايج هستند. اين كادرها س questionsالات ديگري را در رابطه با س basicالات اساسي نشان مي دهد. بيشتر بخوانيد: نحوه تعيين رتبه سايت مسابقه را بررسي كنيد مدتي را صرف مرور نتايج نمايش داده شده براي هر قطعه ويژه و جعبه PAA كنيد. ببينيد آيا مي توانيد با محتواي خود كار بهتري انجام دهيد؟ ممكن است متوجه شويد كه Highlight Response Google لزوماً شامل جامع ترين مطالب نيست ، اما شامل محتوايي است كه بهترين پاسخ را به جستجوهاي جستجوي جستجوي شما ارائه مي دهد. بنابراين ، براي به دست آوردن قطعه ويژه ، به دنبال فرصت هايي براي ارائه بينش بيشتر در مورد صنعت يا هر ارزش افزوده ديگري با محتواي دقيق تر و ليست جامع تر باشيد. در مطالب خود به س questionsالات پاسخ دهيد سرانجام ، جعبه هاي Google Trends ، پاسخ هاي عمومي و جعبه هاي افراد نيز آورده مي شوند ، ليستي از سوالات موضوع را مشخص مي كنند و محتوايي را مي نويسند كه به اين س answersالات پاسخ مي دهد. بسته به يافته هاي خود ، ممكن است نياز به ايجاد محتواي جديد يا بهبود محتواي سايت خود داشته باشيد. اگر قبلاً در وب سايت خود محتواي مرتبطي داريد ، به لطف چند به روزرساني ساده ، مي توانيد فرصتي براي رتبه بندي براي يك قطعه ويژه يا جعبه PAA بدست آوريد. محتواي كاملاً سرپرستي ايجاد كنيد Google محتواي سازمان يافته را دوست دارد. حتي اگر قالب بندي و متن اين محتوا شامل يك ليست ، نمودار مقايسه يا رديف مراحل شماره گذاري شده باشد. پاسخ ويژه Google اغلب ليستي از موارد ، اجزا، ، دستورالعمل ها يا تعداد مراحل را نشان مي دهد. محتواي يك رويكرد پرسش و پاسخ ، آگهي كاملاً منظمي را با قرائت آسان ايجاد مي كند كه همچنين مي تواند به افزايش حفظ خواننده كمك كند. هنگام پاسخ به س questionsالات مطالب خود صادق و قابل اعتماد باشيد. در صورت امكان اعداد مفيد را وارد كنيد. نرخ تبديل صفر براي نتايج Google چقدر است؟ پاسخ گوگل توليدي ترين دستاوردي كه در قطعه ويژه به نظر مي رسد افزايش نرخ تبديل آلي است. قرار گرفتن در موقعيت صفر نتايجي مانند بازديد بيشتر ، ترافيك بيشتر ، نرخ كليك بيشتر (CTR) و بازگشت سرمايه (ROI) بيشتر را به همراه خواهد داشت و نرخ تبديل شما در كل به طور قابل توجهي افزايش مي يابد. علاوه بر اين تعداد بازديدكنندگاني كه توسط يك موتور جستجو به وب سايت شما هدايت شدند ، توسط
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.