هفت ابزار عالي براي SEO و بازاريابي اينترنتي

مطالب بازاريابي به خصوص ديجيتال ماركتينگ

هفت ابزار عالي براي SEO و بازاريابي اينترنتي

ابزار و منابع بيشتري براي سئو و بازاريابي اينترنتي در آنجا وجود دارد تا بتوان از آن حساب كرد. با انتخاب بسياري از افراد ، احساس غرق شدن وجود دارد - به خصوص اگر تجربه بهينه سازي موتور جستجو را نداريد.

ابزارهاي سئو

براي كمك به از بين بردن برخي از آن سردرگمي ، در اينجا ليستي از بهترين ابزارها براي انجام تحقيقات مرتبط با سئو در اينجا آمده است:

1. SEMRush

اين ابزار براي تعيين سلامت يك سايت مفيد است. يك راه اين كار اين است كه با انجام مميزي در مناطقي از سايت شما كه قابل مشاهده نيستند. اين همه چيز را از بك گراندها گرفته تا منحصر به فرد بودن عناوين و توضيحات متا را بررسي مي كند. اين اجازه مي دهد تا شما را به خواندن گزارش هاي دقيق در مورد SEO خود و آنچه در آن وجود ندارد. به سرعت مي توانيد خطاها را در سايت خود مشاهده كنيد. SEMRush همچنين با ديدن اينكه رقبا براي چه رتبه هايي رتبه بندي مي كنند ، راهي براي انجام تحقيقات كلمات كليدي ارائه مي دهد.

 

2. Ahrefs

AHrefs بسته اي از ابزار است كه شامل يك تحليل گر سايت ، تحليل محتوا ، نشان دهنده رتبه ، گزارش خزش است. هر زمان كه نياز به انجام هر نوع تحقيق در زمينه بك لينك براي دريافت اطلاعات لينك سازي رقبا باشد ، اين يك بسته عالي است. اين اطلاعات را به شما مي دهد از جمله اينكه رشد لينك شما طبيعي است ، تعداد بسياري از بك لينك هاي شما از سايت هاي .edu يا .gov ، تعداد پيوندهاي ورودي كه از IP هاي منحصر به فرد به دست مي آيند ، و موارد ديگر.

 

3. كنسول جستجوي Google

ابزارهاي جستجوي كنسول ، كه قبلاً با عنوان Google Webmaster Tools شناخته مي شدند ، رايگان بوده و به گونه اي طراحي شده اند كه به وب مسترها امكان انجام چندين كار اساسي از جمله ارسال نقشه سايت ، تأييد يك فايل robots.txt ، رفع خطاها ، بروزرساني در يك فايل HTML ، و خيلي بيشتر. وب مسترها و متخصصان سئو مي توانند از اين ابزارها براي يافتن اطلاعات مربوط به ترافيك جستجو ، خزيدن داده ها و به روزرساني هاي وضعيت فني استفاده كنند.

4. soovle

اين ابزار ساده ، پيدا كردن كلمات كليدي را كه افراد در حقيقت نه تنها در موتورهاي اصلي جستجو ، بلكه در YouTube ، Answers.com ، Wikipedia و… جستجو مي كنند ، آسان مي كند. اگر از Soovle با BuzzSumo استفاده مي كنيد ، مي توانيد فرصت هاي بسياري براي ايجاد محتواي بهتر براي كاربران اينترنتي هدفمند پيدا كنيد.

مطالب مرتبط: 
چگونه سرعت بارگذاري صفحه سئو را تحت تاثيرقرار مي دهد

5. BuzzSumo

اين يك منبع عالي است كه به شما كمك مي كند درك كنيد چه نوع محتوا در حال حاضر داراي رتبه بالايي در اينترنت است. شما فقط مي توانيد يك موضوع مربوط به صنعت خود را وارد كنيد تا ببينيد چه محتوا در حال حاضر رتبه 1 را دارد. همچنين به شما امكان مي دهد براي درك بهتر از علاقه مخاطبان مورد نظر خود به مرور نظرات در صفحه رتبه بندي برتر بپردازيد.

6. Followerwon

ابزاري متعلق به Moz ، Followerwonk يك پلتفرم پيشرفته تحليلي توييتر است. اگر توييتر يكي از شبكه هاي رسانه هاي اجتماعي است كه شما در آن درگير هستيد ، مي توانيد از اين ابزار براي تحليل پيروان ساير افراد در حوزه خود استفاده كنيد. همچنين مي تواند براي يافتن تأثيرگذار اجتماعي در صنعت شما و رديابي و سنجش موفقيت كمپين هاي توييتر مورد استفاده قرار گيرد.

 مطالب مرتبط:دامين اتوريتي چيست وچه اهميتي در سئو دارد؟

7. Majestic

Majestic يك مجموعه گسترده است كه از چهار سطح دسترسي تشكيل شده است. سطح پايه رايگان و محدود است ، اما هنوز ابزارهاي بسيار مفيدي مانند تاريخچه Backlink و Site Explorer را ارائه مي دهد. دومي آدرس اينترنتي شما را مي گيرد و اطلاعات زيادي در مورد آن به شما ارائه مي دهد.

 

عليرغم اينكه يك مجموعه جامع با سطح هاي مختلف است ، استفاده از آن بسيار آسان است - حتي براي مبتديان

براي يادگيري سئو http://gholakseo.royablog.ir را فراموش نكنيد.

مطالب مرتبط:

چگونه مشتريان جديد سئو پيدا كنيم؟

اعتبار و اعتماد در سئو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.